voor iedereen die koopjes zoekt.
Moderator:Beheerders
- degoe
- Contacteer:
ik weet niet of deze site op het forum al bekent is maar heb deze gevonden: www.freeride-shopping.blogspot.com
Hier worden dagelijks de aanbiedingen geplaats die man zo in het net vinden kan,ook kan je zelf koopjes plaatsen. misschien interessant voor al die waarvoor de hobby al duur genoeg is.
groet Degoe.
Hier worden dagelijks de aanbiedingen geplaats die man zo in het net vinden kan,ook kan je zelf koopjes plaatsen. misschien interessant voor al die waarvoor de hobby al duur genoeg is.
groet Degoe.
-
-
- degoe
- Contacteer:
het gaat er niet om of ik nu boos ben,of op mijn tenen getrapt. Maar het feit is dat als wat hier op DP zet wat voor vele van jullie misschien handig kan zijn, er meteen mensen zijn die dan weer een kut opmerking maken zoals jij bijvb. deed met ach krijg het ergens anders goedkoper enz. Dude ik krijg het nog goedkoper nl alles gesponserd, maar daar gaat het niet om. het gaat erom dat wij allen elkaar helpen deze sport betaalbaar te maken. en als jij iets ergens anders goedkoper kan krijgen, ga dan direkt naar deze site en deel het iedereen mee,in plaats van ik krijg het ergen anders goedkoper, en dan niemand zeggen waar.
Degoe.
Degoe.
Nou nou, als je mijn comment al een kut opmerking vindt dan zal je er al veel voor je kiezen hebben gehad in je leven.
En ja ik ben het met je eens dat de sport al duur genoeg is en tips altijd welkom zijn,
ik wil er alleen maar mee zeggen dat er meer bakkers zijn die brood bakken!
En nee ik ben niet boos op je, ik vindt het alleen jammer dat je je er persoonlijk door aangevallen voelt.
Nuff said, back on topic ......... peace
En ja ik ben het met je eens dat de sport al duur genoeg is en tips altijd welkom zijn,
ik wil er alleen maar mee zeggen dat er meer bakkers zijn die brood bakken!
En nee ik ben niet boos op je, ik vindt het alleen jammer dat je je er persoonlijk door aangevallen voelt.
Nuff said, back on topic ......... peace

--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----