Monaco..;
Moderator:Beheerders
toevallig is een goede kennis van mij een redelijke ex-motocrosser die woon t in Monaco.
Nog toevalliger is zijn vriend een rally piloot die toevallig (weeral) dit jaar de teammaat is van deze rijder
Toevallig ga ik daar binnenkort eens hennig buurten...
Nog toevalliger is zijn vriend een rally piloot die toevallig (weeral) dit jaar de teammaat is van deze rijder
Toevallig ga ik daar binnenkort eens hennig buurten...
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
-
Niet beledigend bedoeld dus, zoals sommigen hier zullen insinueren... (anders zou dit niet DP noemen...)thomasmb schreef:Touché :p=Pashley= schreef:In plaats van op zo'n uur achter je pc te zitten zou je mss eens mee een staptje in ons spannend nachtleven kunnen zettenkevinv10 schreef:En wil je nu een ballon of wat?
The man himself zal wel weten waar het op slaat...
Heeft ronde wielen
ik was aan het biken in het bos, en toen zag ik dit. heb nog net een foto kunnen maken
http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tem ... uter1.jpg

http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tem ... uter1.jpg
Whahaha het spannende nachtleven van Ieper!=Pashley= schreef:Niet beledigend bedoeld dus, zoals sommigen hier zullen insinueren... (anders zou dit niet DP noemen...)thomasmb schreef:Touché :p=Pashley= schreef: In plaats van op zo'n uur achter je pc te zitten zou je mss eens mee een staptje in ons spannend nachtleven kunnen zetten
Maar ik ga nog wel eens mee, hopelijk kunnen we tegen december weer op terras zitten...
Fiets is trouwens gespoten

SlapHappy
Knoop in je zakdoek!thomasmb schreef:Touché :p=Pashley= schreef:In plaats van op zo'n uur achter je pc te zitten zou je mss eens mee een staptje in ons spannend nachtleven kunnen zettenkevinv10 schreef:En wil je nu een ballon of wat?
Iedereen die hier mijn nachtleven nog in wil halen kan gerust de eerste 2 jaar verlof nemen...
Daarbij heb ik mijn beste tijd gehad, als je een jaar of 10 ouder bent en samenwoont enz weet je wel wat ik bedoel.

SlapHappy
-
Hedde ook al last van ouderdomsverschijnselen mijne jongen?? Join the club... En mijn nachtleven bestaat intussen ook al een vanuit de donkere middeleeuwenkevinv10 schreef:Knoop in je zakdoek!thomasmb schreef:Touché :p=Pashley= schreef: In plaats van op zo'n uur achter je pc te zitten zou je mss eens mee een staptje in ons spannend nachtleven kunnen zetten
Iedereen die hier mijn nachtleven nog in wil halen kan gerust de eerste 2 jaar verlof nemen...
Daarbij heb ik mijn beste tijd gehad, als je een jaar of 10 ouder bent en samenwoont enz weet je wel wat ik bedoel.

Btw, als de winter es over is gaan we es bij den Ollie gaan cruisen zeker??
Das een tijd geleden kerel...bikerfreak schreef:
Hedde ook al last van ouderdomsverschijnselen mijne jongen?? Join the club... En mijn nachtleven bestaat intussen ook al een vanuit de donkere middeleeuwen![]()
Btw, als de winter es over is gaan we es bij den Ollie gaan cruisen zeker??
Ollie en ik zijn druk bezig geweest deze winter en er ligt al een goed deel (rijdbaar) van wat een hele deftige pumptrack gaat worden. Inclusief dropin's/ rollin van t dak van de schuur.
Ook de kicker ramps en dirts zijn behouden gebleven en de wallride staat (als t niet te hard stormt) overeind...
Er is nog wel wa werk maar er kan al gereden worden, massa BBQ is in de maak voor t geval t ooit nog beter weer word dit jaar en de Jupi's staan altijd koud.
Ik stuur je één dezer dagen wel een sms en dan moet je maar s afkomen.
Cheers
SlapHappy
kevinv10 schreef:Whahaha het spannende nachtleven van Ieper!=Pashley= schreef:Niet beledigend bedoeld dus, zoals sommigen hier zullen insinueren... (anders zou dit niet DP noemen...)thomasmb schreef: Touché :p
Maar ik ga nog wel eens mee, hopelijk kunnen we tegen december weer op terras zitten...
Fiets is trouwens gespoten
Nice!
Got a pic? Anders moet je er maar eens een doorsturen
Heeft ronde wielen