Show your helmet!
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Ja hebbem al gebruiktyorntje->freerider< schreef:ik zag een stukje terug die sixsixone flight met die oakley goggles, duszz
heb je m al gebruikt? hoe zit ie? ik heb m ook pas nieuw en ik ben er heel tevreden mee.
hij beslaat nooit, als je er op 2 cm tegenaanademt beslaat ie nog niet eens.
en hij zit heerlijk, eerst reed ik met een goggle van arnette, en vergeleken met de oakley was dat foam gewoon schuurpapier.
echt een fijne goggle!!

mooie helm ma ik heb hore zegge da hij niet genoeg zouw ventilerenthomasmb schreef:Mijn nieuwe aanwinst ! Net binnegkomen met een nieuwe Oakley bril.
thx to CRC !
ma hij staat nu wel voor eene shone prijs te koop ja

wat zegt jij daarop thomas

en qua gewicht ik vind deze mooier dan een tld persoonlijk he
-
- Contacteer:
Geen probleem met ventilatie en dergelyke. Ok hij heeft geen gaten in de schelp ( buiten 2 luchtgaten voor die je kan openen/sluiten ) in de helm is een soort ope ruimte voorzien bove je hoofd +-5cm en hier wordt frisse lucht ingeblazen wat aangenaam aanvoeld. Ook aan je voorhoofd word hij gekoeld.07bighit schreef:mooie helm ma ik heb hore zegge da hij niet genoeg zouw ventilerenthomasmb schreef:Mijn nieuwe aanwinst ! Net binnegkomen met een nieuwe Oakley bril.
thx to CRC !
wat zegt jij daarop thomas![]()
Zelf heb ik hem voor 135€ by crc gekocht een aangezien hy normaal +- 300€ is vond ik dat ik er voor moest gaan. Persoonlijk denk ik dat deze echt wel op hetzelfde niveau zit van een Tld. En ja heb zelf al met eentje enkele keren gereden. Ik vind tld een béétje overrated en overprized ! En de looks vind ik ook maar poep.
Gewicht : hij weegt echt niet veel ; i kvind nu niet direct het gewicht terug. Ga hem strax eens wegen maar schat dat hij op 1.3Kg zit.
Hy valt wel een beetje groot uit in vorm maar hij is niet voor niets goed gekeurd voor de brommer :p
Hoop dat dit je heeft kunne overtuige want voor dat geld kan je niet sukkelen.
-
dan heb jij een xs is ook niet groot hethomasmb schreef:Geen probleem met ventilatie en dergelyke. Ok hij heeft geen gaten in de schelp ( buiten 2 luchtgaten voor die je kan openen/sluiten ) in de helm is een soort ope ruimte voorzien bove je hoofd +-5cm en hier wordt frisse lucht ingeblazen wat aangenaam aanvoeld. Ook aan je voorhoofd word hij gekoeld.07bighit schreef:mooie helm ma ik heb hore zegge da hij niet genoeg zouw ventilerenthomasmb schreef:Mijn nieuwe aanwinst ! Net binnegkomen met een nieuwe Oakley bril.
thx to CRC !
wat zegt jij daarop thomas![]()
Zelf heb ik hem voor 135€ by crc gekocht een aangezien hy normaal +- 300€ is vond ik dat ik er voor moest gaan. Persoonlijk denk ik dat deze echt wel op hetzelfde niveau zit van een Tld. En ja heb zelf al met eentje enkele keren gereden. Ik vind tld een béétje overrated en overprized ! En de looks vind ik ook maar poep.
Gewicht : hij weegt echt niet veel ; i kvind nu niet direct het gewicht terug. Ga hem strax eens wegen maar schat dat hij op 1.3Kg zit.
Hy valt wel een beetje groot uit in vorm maar hij is niet voor niets goed gekeurd voor de brommer :p
Hoop dat dit je heeft kunne overtuige want voor dat geld kan je niet sukkelen.

des te beter voor jouw he qua prijs
- Jean-Pierre
-
nieuwe sponsor nieuwe shit :)
Jajaa eindelijk... nieuwe sponsor nieuwe shit
Mijn nieuwe helm voor 2008

en het mooiste van alls hij is net zo licht als een Dh helm

Mijn nieuwe helm voor 2008

en het mooiste van alls hij is net zo licht als een Dh helm

Boooooooooyaaaaaaa!!
In iedergeval iemand met verstand. Als je op je bek gaat kan je dat het best met een Arai doen, er gewoon geen betere helm. Kost iets maar dan heb je ook wel het beste.bart-fmx schreef:
en deze alleen dan in het storm red
in combinatie met ongeveer 15 scott brillen
Ik heb een Vx-pro 2 en een Vx-pro 3 meet een bende scott en oakley brillen.