Worldcup Maribor 2008 kijken / freeriden in Slovenie
Moderator:Beheerders
Hey !
Het is misschien nog wat ver weg, maar op 9-10 en 11 mei 2008 is het begin van de Worldcup in Maribor.
Nu woon ik sinds enige tijd in de buurt van Maribor en heb ik beschikking over een appartement op de berg met ruimte voor ongeveer 10 mensen, en kan in de dagen na de worldcup de mooiste singletrails van Slovenië laten zien.
Vliegen kan goedkoop vanaf Brussel Charleroi of Köln airport, zo rond de 100 tot 150 euro heb je al een retourtje incl belastingen.
Wie heeft intresse ?
Het is misschien nog wat ver weg, maar op 9-10 en 11 mei 2008 is het begin van de Worldcup in Maribor.
Nu woon ik sinds enige tijd in de buurt van Maribor en heb ik beschikking over een appartement op de berg met ruimte voor ongeveer 10 mensen, en kan in de dagen na de worldcup de mooiste singletrails van Slovenië laten zien.
Vliegen kan goedkoop vanaf Brussel Charleroi of Köln airport, zo rond de 100 tot 150 euro heb je al een retourtje incl belastingen.
Wie heeft intresse ?
- Pieter en zijn V10
Smartass....kevinv10 schreef:www.google.nlBart schreef:Hoe kom ik het snelste in Köln? Is dat vanuit NL via Leuven?....
Val Jarno dan s nie lastig met je domme vragen.Bart schreef:Smartass....kevinv10 schreef:www.google.nlBart schreef:Hoe kom ik het snelste in Köln? Is dat vanuit NL via Leuven?....
Die jongen heeft t al moeilijk genoeg nu dat hij ons moet missen.
O Jarno, ik heb trouwens ook wel interesse in zon tripje...
SlapHappy
owja owja, sorrykevinv10 schreef:Val Jarno dan s nie lastig met je domme vragen.Bart schreef:Smartass....kevinv10 schreef: www.google.nl
Die jongen heeft t al moeilijk genoeg nu dat hij ons moet missen.
O Jarno, ik heb trouwens ook wel interesse in zon tripje...
Doe mij er ook maar één dan...
haha,
bart doelt op een zekere chaotische terugreis van mij laatst
Maarem, ja er zijn bikeparks in Slovenië, in 2009 is het EK DH Kranjska Gora, daar is nu al een bikepark.
Verder zijn er nog een stuk of drie bikeparks, niet ver van mij is een super dirt spot en verder is er heeel veel singletrack te vinden.
Ik kan bijvoorbeeld met een gids en een shuttle bus een paar erg mooie freeride tochten maken ...
Kijk anders ook maar op www.mtb.si
bart doelt op een zekere chaotische terugreis van mij laatst

Maarem, ja er zijn bikeparks in Slovenië, in 2009 is het EK DH Kranjska Gora, daar is nu al een bikepark.
Verder zijn er nog een stuk of drie bikeparks, niet ver van mij is een super dirt spot en verder is er heeel veel singletrack te vinden.
Ik kan bijvoorbeeld met een gids en een shuttle bus een paar erg mooie freeride tochten maken ...
Kijk anders ook maar op www.mtb.si
luie hond !kevinv10 schreef:Als je maar weet dat ik geen meter omhoog fiets...jarnö schreef:
Dan blijf ik wel thuis met mijn grote vriend Jack.
ach als we halverwege zijn heb je toch geen keus joh.
een 36t blaadje op die v10 knallen en gaan !