Dorado SC
Moderator:Beheerders
Ok, ik dacht dat het duidelijk was dat ik er graag wat meer info over had gehad...
Dingen zoals: bouwjaren (2003?), veerweg (150?), beoogde gebruik (FR? DJ?), stijfheid, eventueel rijervaring, veel verkocht/niet veel verkocht, +,-,...
En vooral: ligt de prijs in dezelfde categorie als een shiver SC (die 120mm heeft) en is de vork daar ook mee te vergelijken?
Eigenlijk vooral rijindrukken uiteraard, de rest zoek ik morgen op google wel eens. Is dit uberhaupt naar europa gekomen?

Dingen zoals: bouwjaren (2003?), veerweg (150?), beoogde gebruik (FR? DJ?), stijfheid, eventueel rijervaring, veel verkocht/niet veel verkocht, +,-,...
En vooral: ligt de prijs in dezelfde categorie als een shiver SC (die 120mm heeft) en is de vork daar ook mee te vergelijken?
Eigenlijk vooral rijindrukken uiteraard, de rest zoek ik morgen op google wel eens. Is dit uberhaupt naar europa gekomen?
- Pieter en zijn V10
Antwoord op al je vragen: www.google.nl
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
-
Bouwjaar kan ongeveer wel kloppen. Weinig van geproduceerd dus moeilijk aan te komen. FR/AM/Enduro gebruik. Stijf voor 'n usd sc vork. Alstublieft niet vergelijken met 'n shiver sc. Rijervaring? Ik niet maar mail Christiaan maar eens, die heeft er een gehad.hubertje schreef:Ok, ik dacht dat het duidelijk was dat ik er graag wat meer info over had gehad...![]()
nog meer info check:
freeride versie 130 mm
http://www.mtbr.com/reviews/2003_front_ ... 1923.shtml
downhill versie 180 mm
http://www.mtbr.com/reviews/2003_front_ ... 1924.shtml
bouwjaar is inderdaad 2003
freeride versie 130 mm
http://www.mtbr.com/reviews/2003_front_ ... 1923.shtml
downhill versie 180 mm
http://www.mtbr.com/reviews/2003_front_ ... 1924.shtml
bouwjaar is inderdaad 2003
Heb zo een ding nog eens willen kopen voor in mijn "enduro" in het pre-enduro tijdperk, maar heb er toen vanaf gezien omdat de vorken die er toen te krijgen waren hier in de benelux van B1 kwamen (daarom moet je het aan mech vragen dus) en dat ze in preproductievorm een ton wogen... De specs voor de productievorken waren anders dan deze (ti veren, minder massieve kroon...), maar ik twijfel er zwaar aan of deze vorken ooit echt in productie zijn gegaan omdat toen de sherman is uitgekomen die lichter en stijver was.
Christiaan heeft ook nog een tijd geposed met een dorado Sc in een B1 ds sled. Hij weet dus ook meer.
Ik zou zeggen die vorken zijn enkel voor de pose tenzij je ze echt door mech op punt laat zetten met een ander oliebad, seals en de exacte demping die je wil. Dat is namelijk zijn sterkste punt, buiten bukken in de douche voor plons...
greetz
bettes
Christiaan heeft ook nog een tijd geposed met een dorado Sc in een B1 ds sled. Hij weet dus ook meer.
Ik zou zeggen die vorken zijn enkel voor de pose tenzij je ze echt door mech op punt laat zetten met een ander oliebad, seals en de exacte demping die je wil. Dat is namelijk zijn sterkste punt, buiten bukken in de douche voor plons...
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
ik heb er off course ook eentje gehad
wie of wat heb ik trouwens niet gehad (hard en diep)
any way
zuigt nog feller dan Bettes little sister
zo zwaar als Mech zijn grootmoeder
en stuurde als de pooier 70's cadillac van het MisDaaDKartel, wur
wie of wat heb ik trouwens niet gehad (hard en diep)
any way
zuigt nog feller dan Bettes little sister
zo zwaar als Mech zijn grootmoeder
en stuurde als de pooier 70's cadillac van het MisDaaDKartel, wur
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com