Nieuwe freeride tracks gardameer

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
jericho2k
Nieuwe freeride tracks gardameer

Bericht door jericho2k » do jun 07, 2007 8:42 am

Enkele maanden geleden stond in de 02 bikers dat er een 3tal nieuwe freeride routes gebouwd zouden worden bij het gardameer (monte baldo geloof ik).

Weet iemand hoe daar te geraken?
(routes bedoel ik dan, niet het gardameer).

Ik heb vorig jaar de 601 gereden op mijn Stinky, maar vanaf de skilift Malcesinne zit er nog een behoorlijke klim in om aan de start van de 601 te verschijnen. Deze klim doe je niet dagelijks voor je lol.

Afgelopen mei was ik er met de X-Country bike, en het barste er van de freeriders. Echt explosief gestegen! Ik kan me alleen niet voorstellen dat deze groep iedere keer hun bike naar boven sjouwt.

Weet iemand meer?

Roy

bettes

Bericht door bettes » do jun 07, 2007 8:46 am

What he said!

Ik vraag me dat ook af, las hetzelfde en heb er ook niets meer van gehoord... misschien iemand die naar het festival is geweest?

Ik ben er vanaf 8juli erna zal ik je het weten te zeggen ;)

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

M@lphy

Bericht door M@lphy » do jun 07, 2007 10:37 am

Bikeshuttle vanaf Mecki's of 'die-andere-bikeshop-in-Torbole'.

Meesten pakken toch de lift vanaf Malcesine!

Maar de echte Freeriders rijden vanaf Parco Sportivo naar boven!

FREE RIDE... Leo Getz it?
RIDERS READY?

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » do jun 07, 2007 10:54 am

In de FREERIDE(de duitse :D )van januari 2007 staan de diverse garda-trails beschreven,incl.een (duidelijke)routebeschrijving van hoe je er geraakt.
-dalco
-valle pra delle noci
-pieve/campione
-prato delle fame
-madonna di monte castello
-601
Gaat me een beetje te ver om de volledige routebeschrijving hier neer te klapperen,maar wellicht kan je de januari-editie nabestellen.
Evt.wil ik e.e.a.wel voor je kopieeren,peebee me in dat geval maar even.

Grtzzz
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

M@lphy

Bericht door M@lphy » do jun 07, 2007 4:39 pm

bettes schreef:What he said!

Ik vraag me dat ook af, las hetzelfde en heb er ook niets meer van gehoord... misschien iemand die naar het festival is geweest?

Ik ben er vanaf 8juli erna zal ik je het weten te zeggen ;)

greetz
bettes
Hey BeTTeS,

Wist je hiervan... (sorry Mods beetje OFF-TOPIC!)

http://www.meckiapartments.it/

Ivan is goe bezig sé.

Prezzi a inglese?
http://www.meckiapartments.it/prezzi_eng.html

Ciao,
RIDERS READY?

jericho2k

Bericht door jericho2k » do jun 07, 2007 5:25 pm

Afgelopen mei een week bij Mecki's geslapen. Super appartementen!

Nu snel weer on-topic

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » za jun 09, 2007 5:06 pm

Jericho,je hebt peebee,kopietjes liggen klaar voor je!

grtz

bettes

Bericht door bettes » zo jun 10, 2007 10:55 am

Ik heb even die freeride opgezocht die je vermelde (had hem hier liggen)

Jesussss, freeridetracks waarbij de 601 een twee sterren is en al de rest 4en5... Ik zeg slik! Geen spek voor mijn bek! Liggen allemaal rondom limone... en dat is vanuit Torbole al een mooie fietsrit omhoog en naar beneden voor je er bent. shade!

Apps van Ivan lijken me leuk met de jaccuzi op de terrazo! Leuk voor na een vermoeiende dag, maar er is niets beters dan op strompelafstand van het meer slapen (in mijn tentje dus!)

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

M@lphy

Bericht door M@lphy » ma jun 11, 2007 9:36 am

Hey BetteS,

idd. bij Limone omhoog voor de Dalco!
(maare zijn merendeels wandelpaden omhoog, dus NIET rijdbaar!)

Of via Passo Tremalzo en dan bij de splitsing Passo Notta (Limone / Pregasina )weer terug omhoog voor de Dalco dus.

Kijk ook ff bij de terrassen camping Brione, weet niet hoe de faciliteiten inmiddels zijn. Zit je op strompelafstand van de mini FR track Monte Brione! ! !

Altijd leuk om deze 's avonds nog ff te rijden.

Lekker verhoogd tussen olijfbomen en niet tussen de caravan's of Wöhmo's onderin!

Ciao e a presto! :o
RIDERS READY?

M@lphy

Bericht door M@lphy » ma jun 11, 2007 9:38 am

bettes schreef:Jesussss, freeridetracks waarbij de 601 een twee sterren is en al de rest 4en5... Ik zeg slik! Geen spek voor mijn bek!

PIN IT YOU FAIRY! :angelnot:

Op je Turner G-spot = impossible is nothing.
RIDERS READY?

jericho2k

Bericht door jericho2k » ma jun 11, 2007 10:08 am

Welke tracks zijn nog open op de Brione?? Ik had begrepen dat deze sinds 2 jaar gesloten zijn voor bikers. Maar op de DVD trailhunter Gardasee zijn ze nog lekker aan het jakkeren.
Hoe kom ik op die trails???

bettes

Bericht door bettes » ma jun 11, 2007 4:25 pm

jericho2k schreef:Welke tracks zijn nog open op de Brione?? Ik had begrepen dat deze sinds 2 jaar gesloten zijn voor bikers. Maar op de DVD trailhunter Gardasee zijn ze nog lekker aan het jakkeren.
Hoe kom ik op die trails???
De buitenrand is helemaal afgesloten in ieder geval, met boetes en zo.

Wij rijden over de weg omhoog tot je een brede grindpad rechtdoor kan in een hairpin. Daar kom je een bordje tegen "Go Bike" dan rechts een rotspad omhoog en railen naar beneden!

greetz
bettes

ps: Het bordje lijkt zonder bril en zweet in de ogen verdacht veel op "No Bike" :angelnot:

jericho2k

Bericht door jericho2k » ma jun 11, 2007 5:44 pm

Die bordjes heb ik ook gezien! Hoe leest de Carabiniere die bordjes: met of zonder zweet?

07bighit

Bericht door 07bighit » za jul 21, 2007 9:16 pm

kan me iemand wat pics bezorge van de trail in gardameer
ik wil er graag naartoe gaan
en zijn er ook bikes te huur

jasperb

Bericht door jasperb » zo jul 22, 2007 5:17 pm

Hallo, ik ga volgende week richting Italie met wat vrienden en ik vraag me af of iemand hier ervaring heeft met het Bardonecchia bikepark.

Is dit een geschikt park voor een beginner?

Ik ben afhankelijk van huur en Italie lijkt een stuk goedkoper te zijn dan Frankrijk wat dat betreft.

Ik ben op zoek naar een spot in de alpen waar ik een leuke fiets kan huren en waar ook trails zijn die niet vol jumps etc. zitten.

Heeft iemand een tip?

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » ma jul 23, 2007 7:07 am

jasperb schreef: Ik ben op zoek naar een spot in de alpen waar ik een leuke fiets kan huren en waar ook trails zijn die niet vol jumps etc. zitten.

Heeft iemand een tip?
Wat de ZWITSERSE alpen betreft......Verbier is super.Ben daar in juli geweest.Was niet duur en ook genoeg fietsen te huur daar.Gruwelijk veel single-trails gereden.Ook het bikepark is er vet maar daar zit het wel redelijk vol met jumps,drops en gaps.Ik zou zeggen met de lift naar boven en singletracks naar beneden rijden als je niet wilt gaan stunten.
Gewoon daar even een local aanspreken.Er zitten daar heel veel Engelsen,Canadezen en ook Nederlanders die je de mooiste trails kunnen wijzen.

jasperb

Bericht door jasperb » ma jul 23, 2007 2:42 pm

OK dat klinkt goed, jammergenoeg is de site van het park weinig informatief.

Plaats reactie