Turner DHR 80% (inc. totaalplaatje)

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

larzveenz
Contacteer:

Bericht door larzveenz » zo jul 15, 2007 4:51 pm

Pieter en zijn V10 schreef:En jij rijd neem ik aan met die remmen?
Alle andere merken al geprobeerd?
:huh: Wow chill man...
Ik heb er nergens wat slechts over gehoord, wel dat ze enorm goed remmen. Maar het was meer als een voorbeeld bedoeld.
En op mijn DH-fietske zitten nog de standaard Juicy 5's, maar ga er binnenkort wel andere op zetten ja. Moto6, Moto V2 of Codes, ben ik nog niet uit.
Andere bike heeft wel Hope remmen: bevallen heel goed.
Maar ik heb geen zin om hier verder over te discussiëren. Het is duidelijk dat we van mening verschillen , maar laten we het wel gezellig houden ;).
En laten we gewoon Mark complimenteren met z'n erg vette bike, wat dat blijft het! :)

M@lphy

Bericht door M@lphy » zo jul 15, 2007 8:57 pm

Hey Mark,

Be like Sanjay! ! !
RIDERS READY?

Marklesss
Contacteer:

Bericht door Marklesss » zo jul 15, 2007 10:23 pm

Over die Hayes remmen,

Rijd al een tijd met Juicy7 maar gezien ik er de laatste tijd wat probleempjes mee had ben ik `teruggegaan` naar Hayes, omdat deze gewoon oerdegelijk zijn. Ze remmen prima, maar waarschijnlijk gaan toch de juicy`s er weer op.
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::

jojo

Bericht door jojo » ma jul 16, 2007 2:32 pm

Marklesss schreef:Over die Hayes remmen,

Rijd al een tijd met Juicy7 maar gezien ik er de laatste tijd wat probleempjes mee had ben ik `teruggegaan` naar Hayes, omdat deze gewoon oerdegelijk zijn. Ze remmen prima, maar waarschijnlijk gaan toch de juicy`s er weer op.
Zijn zeker degelijke remmen. Heb sinds kort ook de juicy op de DH bike, voelen toch stukken beter aan dan de hfx. Beter doseerbaar en lekkerder in de hand!
keybone collector!!!

Christiaan

Bericht door Christiaan » ma jul 16, 2007 2:41 pm

jojo schreef:

Zijn zeker degelijke remmen. Heb sinds kort ook de juicy op de DH bike, voelen toch stukken beter aan dan de hfx. Beter doseerbaar en lekkerder in de hand!
Niets gebroken deze keer? :angelnot:

M@lphy

Bericht door M@lphy » ma jul 16, 2007 3:04 pm

Je bent zelf gebroken! ! !

:lol:

jojo

Bericht door jojo » ma jul 16, 2007 3:56 pm

Christiaan schreef:
jojo schreef:

Niets gebroken deze keer? :angelnot:
Beter ga jij je M3 eens uitlaten op echt terrein ;)

nee niks gebroken dit keer. Moet een keer stoppen he!
keybone collector!!!

Plaats reactie