Mijn demo met nieuw likje verf erbij

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Gast

Bericht door Gast » ma mei 21, 2007 3:59 pm

Een XC frame kan je nog wel een keer lassen, die heeft niet veel te lijden.
Een DH frame moet je imho gewoon echt niet doen, en idd na 3 a 4 jaar intensief gebruik is de spanning er echt wel uit.

Destijds was mijn aluminium Honda CRF450 na 1 seizoen circa 2 cm langer, na 2 jaar voelt zo'n ding aan als een vaatdoek echt waar.

X rider

Bericht door X rider » ma mei 21, 2007 5:15 pm

-Gast-, ok dat zijn jouw ervaringen dan...... Ik denk dat ik daar geen last van zal hebben. :o :argue: :o

Gast

Bericht door Gast » ma mei 21, 2007 7:01 pm

X rider schreef:-Gast-, ok dat zijn jouw ervaringen dan...... Ik denk dat ik daar geen last van zal hebben. :o :argue: :o
Ik hoop voor je dat ie heel blijft, ik zou met zo'n twijfel niet willen fietsen, heb zelf tot 2 keer toe mijn High Octane echt gebroken en das niet grappig.

Rabelista

Bericht door Rabelista » ma mei 21, 2007 7:05 pm

Oohja dat weet ik volgens mij nog, was dat bij die high en low aansluiting?

Gast

Bericht door Gast » ma mei 21, 2007 7:09 pm

Rabelista schreef:Oohja dat weet ik volgens mij nog, was dat bij die high en low aansluiting?
Dat was het begin ja, daarna brak de demper van de achterbrug en zat het geheel in de kreukels :cry: . Nu bleek dit voor een High Octane niet ongewoon te zijn na even te hebben gesproken met de Bikeshop in Winterberg die ze destijds nog in de verhuur hadden.

Gast

Bericht door Gast » ma mei 21, 2007 7:15 pm

-Gast- schreef:
Rabelista schreef:Oohja dat weet ik volgens mij nog, was dat bij die high en low aansluiting?
Dat was het begin ja, daarna brak de demper van de achterbrug en zat het geheel in de kreukels :cry: . Nu bleek dit voor een High Octane niet ongewoon te zijn na even te hebben gesproken met de Bikeshop in Winterberg die ze destijds nog in de verhuur hadden.
Zonde, hoelang was dat geleden ongeveer eigenlijk.. trouwens, heb je nog iets terug gekregen?

ontopic weer :)

Gast

Bericht door Gast » ma mei 21, 2007 8:40 pm

Rabelista schreef:
-Gast- schreef:
Zonde, hoelang was dat geleden ongeveer eigenlijk.. trouwens, heb je nog iets terug gekregen?

ontopic weer :)
Jazeker, een compleet nieuwe frame, welke ik gelijk in doos heb verkocht waarop mijn (demo) Demo9 volgde

Plaats reactie