dit weekend winterberg!!??
Moderator:Beheerders
wie tuft er allemaal rond in winterberg dit weekend?
ik zal normaal er er zijn van af donder dag avond tot zondag avond.
je herkt me aan mijn rode banshee morphine met een veel te grote vork.
mijn hemd dat ik losjes over mijn ridder pak aan heb.
aan gezien ik toch maar alleen rij kan ik wel gezeldschap gebruiken.
de groeten
ik zal normaal er er zijn van af donder dag avond tot zondag avond.
je herkt me aan mijn rode banshee morphine met een veel te grote vork.
mijn hemd dat ik losjes over mijn ridder pak aan heb.
aan gezien ik toch maar alleen rij kan ik wel gezeldschap gebruiken.
de groeten
Ik ga er met nog 5 andere mensen vr-za-zo de DH af (doe ook mee aan de wedstrijd
).
Maar ik denk dat minstens half downhillend Nederland er is

Maar ik denk dat minstens half downhillend Nederland er is

http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
DH Heren Masters
hellaas heb ik de "muddy marys" niet op tijd binnen, en zo moet ik de modder in met mijn KingEarls. Vanavond nog even twee wegwerp regenjasjes bij Halfords regelen, en ik ben er klaar voor...
witte session10 met witte Travis vork (niet de snelle jongen met witte Marzocchi vork - zou wel eens Nico Vink kunnen zijn
)

hellaas heb ik de "muddy marys" niet op tijd binnen, en zo moet ik de modder in met mijn KingEarls. Vanavond nog even twee wegwerp regenjasjes bij Halfords regelen, en ik ben er klaar voor...
witte session10 met witte Travis vork (niet de snelle jongen met witte Marzocchi vork - zou wel eens Nico Vink kunnen zijn

als je van plan bent om zomaar een beetje te rijden (dus geen wedstrijd), zou ik dit weekeinde wel afraaden - wachttijden aan de lift zullen misschien al donderdag en zeker vrijdag behoorlijk lang zijn.Jappe schreef:Ik ga misschien donderdag en vrijdag. Maar ik wacht een beetje af hoe het weer zal zijn. Noem mij een watje, maar ik ben er niet zo voor om daar in de regen te gaan rijden. Zeker de north shores zijn dan niet te doen.
- Pieter en zijn V10
Inderdaad. Was normaal van plan vandaag te gaan. Woensdag heb ik een vrije dag en in combinatie met een lang weekend...Sepp schreef:als je van plan bent om zomaar een beetje te rijden (dus geen wedstrijd), zou ik dit weekeinde wel afraaden - wachttijden aan de lift zullen misschien al donderdag en zeker vrijdag behoorlijk lang zijn.
Maar het is wat laat geworden gisteren.

Het zal dan inderdaad beter voor een andere keer zijn.
Als het daar vrijdag zo druk is in winterberg ga ik liever naar willingenSepp schreef:als je van plan bent om zomaar een beetje te rijden (dus geen wedstrijd), zou ik dit weekeinde wel afraaden - wachttijden aan de lift zullen misschien al donderdag en zeker vrijdag behoorlijk lang zijn.
Weet iemand of er in willingen nog goed te rijden is als het de hele week ervoor al heeft geregend