Ik heb 2 weken geleden een freeride bike gekocht , een b1 woodbumble. Vandaag kijkt een maat van mij naar het frame en er blijkt een scheur in het frame te zijn (dat denken we toch). Is het mogelijk dat dit enkel de verf is ? foto's zijn onderweg!
grtz jochim
scheur
Moderator:Beheerders
Awel zulle, ff geen gezever over Nederland-België, de voetbal teams van beide landen zijn toch zwaar kloten, in België worden de rechten niet eens meer verkocht en wij willen van Marco af....
Back on topic nu, er is genoeg gezegd en geschreven, ik wil je nog een kans geven om een normale pic te posten, pak 'm beet zo'n 900 pixels breed. Daarbij is het fijn om te weten dat Jochim de verkopende partij niets kwalijk neemt.
Als Jochim nu even een fijne pic neerzet kunnen wij gezonde DP'ers er een blik op werpen en wellicht vertellen of het echt een scheur is of niet.
Erikje
Back on topic nu, er is genoeg gezegd en geschreven, ik wil je nog een kans geven om een normale pic te posten, pak 'm beet zo'n 900 pixels breed. Daarbij is het fijn om te weten dat Jochim de verkopende partij niets kwalijk neemt.
Als Jochim nu even een fijne pic neerzet kunnen wij gezonde DP'ers er een blik op werpen en wellicht vertellen of het echt een scheur is of niet.
Erikje
Als het op de aanhechting is van de zittoren en de dubbele bovenbuis aan de achterkant is het bijna zeker een stress scheur. Komt vaker voor, kan je mee doorrijden, beter is te laten lassen bij een gecertificeerd alu lasser. Dus niet jan op de hoek met een lasapparaat. Beste is Nico Bakker in Heerhugowaard bellen, die heeft ervaring hiermee. Kost misschien een paar tientjes is beter dan origineel. En garantie krijg je toch niet meer. Dus Nick niet meer lastigvallen, en zelf oplossen. 2e hands gekocht is zelf opletten en niet achteraf lopen zeuren.