Is dit een goede fiets? misschien een fiets van Kona. Welke bescherming moet ik kopen?
Is die 661 goed maar wat moet ik dan kiezen? Ik hoop da jullie mij kunnen helpen.
bedankst op voorhand
Moderator:Beheerders
Maar het is geen DH mtb, en dat wordt het ook niet wanneer je schijfremmen plaatst (waarschijnlijk heb je daar ook andere naven (~wielen) voor nodig). Waarom zou je ueberhaupt in deze fiets investeren? Een DH zal het nooit worden, ook niet wanneer je er een complete Saint-groep en een 888 aan spendeert.Expertmurderboy007 schreef:ik vroeg me af of ik schijfremmen zou plaatsen, als da kan. Want ik zag dat bijna alle downhill mtb's schijfremmen hadden.
misschien moeten we zo'n site maken ik weet wel wat van html en zo da zou wel kunnen lukken maar dan moeten we wel die technieken lerenLautje schreef:Is er misschien ergens een site waarbij de diverse technieken uitgebreid worden uitgelegd?
Geen idee, waar precies op gedoeld wordt...Lautje schreef:Is er misschien ergens een site waarbij de diverse technieken uitgebreid worden uitgelegd?
... maar dit gaat niet werken aan de hand van een website of boek IMHO.Expertmurderboy007 schreef:ik zou ook nog graag een paar tips om jumps te nemen en zo'n bochten
Er is meer op de wereld dan de specialized P, wat te denken van een leuk UMF Hardy 1 fietsje, een cube flying circus, of zo'n duits fietsje van een wat onbekender merk.Drooze @ DirtE19 schreef: ik zou dan voor een specialized P series of een kona hardtail gaan of zo,
harmshapes schreef:Hier, een duidelijk geval van een echte aanbieding bij Banshee....echt wat voor jou, leuke instapprijs....:
Aktuell haben wir ein Rahmen-Gabel-Angebot für euch.
Wie Ihr sehen könnt, bieten wir momentan ein Banshee Scream V2 (inkl. FOX Vanilla RC Dämpfer) + eine FOX 40R Gabel für nur 2799,- Euro an.
Der Reguläre Preis liegt bei 3448,- Euro.
Dies wäre doch das ideale Weihnachtsgeschenk?
Yep, even 2799 uitgeven voor iets dat je nog nooit gedaan hebt en dat je mss zelfs niet leuk vindt. Komaanharmshapes schreef:Hier, een duidelijk geval van een echte aanbieding bij Banshee....echt wat voor jou, leuke instapprijs....:
Aktuell haben wir ein Rahmen-Gabel-Angebot für euch.
Wie Ihr sehen könnt, bieten wir momentan ein Banshee Scream V2 (inkl. FOX Vanilla RC Dämpfer) + eine FOX 40R Gabel für nur 2799,- Euro an.
Der Reguläre Preis liegt bei 3448,- Euro.
Dies wäre doch das ideale Weihnachtsgeschenk?
FF aan je moeder vragen voor kerstmis!