24 Le Dude

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Gesloten
simon-ffc
24 Le Dude

Bericht door simon-ffc » ma feb 20, 2006 9:20 pm

Ik zou graag julie menig willen vragen over deze fiets, ik ben juist uitgekomen op deze Le Dude
http://www.b-m-b.be/forum/index.php?act ... st&id=4150
(om een of andere reden krijg ik hem er niet op :? )
voor een leuk prijsje en het is ook nog eens leuk dat het een L(19.5) want met bijna 1m90 vind je niet snel een geschikte occasie.
het enigste waar ik mijn twijfels bij heb zijn de velgen namelijk MAVIC 717 en ik dacht dat eerder xc-allround velgen waren :? (wel op xt naven met sapim spaken)
het is de bedoeling om belgische DH wedstrijden te rijden en bikeparks te bezoeken ;)
dus graag menig/bedenkingen

N I E L S

Bericht door N I E L S » ma feb 20, 2006 10:06 pm

Hey is een freeride frame, geen DH. Ik zou je afraden daar DH wedstrijden op te rijden. Daarnaast zijn er een aantal modeljaren van de Dude die scheurden. Waar dat was en welke dat zijn weet ik niet.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Cannibal

Bericht door Cannibal » ma feb 20, 2006 10:15 pm

Dacht dat alle dudes1 daar last van hebben, bij de dude2 is dit probleem opgelost. Op de foto ziet hij er ook wel uit alsof hij ook opgebouwd is om trails mee te rijden, triple crankset, lichte wielen en zadel hoog. Toch is het best een mooie fiets, alleen andere velgen mss zoals je zelf al zegt. Ik heb ook nog wel een woodbumble maat L in de aanbieding ;) maar dat is ook niet echt een downhill fiets

Space Man Spiff

Bericht door Space Man Spiff » do feb 23, 2006 12:30 am

van ne waal - zegt al genoeg

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » do feb 23, 2006 5:08 pm

:shock: opzich niks tegen Walen,maar mag een slotje op, k koop zeer waarschijnlijk "lynx" zen big hit over :arms:

Gesloten