Re:UMF bikes

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
TTT
UMF bikes

Bericht door TTT » za jun 18, 2005 2:26 pm

Goeiemiddag,

ik ben van plan om een bmx te kopen, ik dacht om de BRAD 1 van UMF bikes. Is dit volgens jullie een betrouwbare bmx. Het is m"n eerste dat ik koop. Ik fiets al enkele jaren met m"n mtb, maar de laatste tijd ga ik toch liever es op een skate parkje en daar probeer ik te jumpen. Het probleem is dat m"n mtb afziet, m"n velgen komen krom en dergelijke. Dus dacht ik: een bmx iswaarschijnlijk wel een leuke keuze en steviger dan een mtb om mee te freeriden.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

svenneman

Bericht door svenneman » za jun 18, 2005 6:31 pm

vraag het ff aan mtbfreak hij heeft er laatst een gekocht wat ik begreep is dat hij het wel een relaxte fiets vond

mtbfreak

Bericht door mtbfreak » di jun 21, 2005 5:48 pm

zijn leuke bmxjes zien er goed uit rijdt lekker,had wel een probleempje met de cranks maar is netjes opgelost

surfstad

Bericht door surfstad » wo jun 22, 2005 10:42 am

Rare naam voor een merk... United Mother Fokkers....

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » wo jun 22, 2005 12:06 pm

Ja is van Merida.. kweet het niet hoor. Rij toch liever een GT.cruizah powerseries. of iets in die richting. 8)

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » do jun 23, 2005 9:43 am

TTT schreef:
Goeiemiddag,

ik ben van plan om een bmx te kopen, ik dacht om de BRAD 1 van UMF bikes. Is dit volgens jullie een betrouwbare bmx. Het is m"n eerste dat ik koop. Ik fiets al enkele jaren met m"n mtb, maar de laatste tijd ga ik toch liever es op een skate parkje en daar probeer ik te jumpen. Het probleem is dat m"n mtb afziet, m"n velgen komen krom en dergelijke. Dus dacht ik: een bmx iswaarschijnlijk wel een leuke keuze en steviger dan een mtb om mee te freeriden.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Om mee te BMX-en, freeriden is toch net even anders...En dat gaat niet makkelijk met een BMX.

Anyway, niet echt belangrijk verder.

Plaats reactie