mijn nieuwe straatbak

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
svenneman
mijn nieuwe straatbak

Bericht door svenneman » do jun 09, 2005 6:11 pm

Afbeelding

eindelijk helemaal compleet en hij fiets nog ook wonder boven wonder nee geintje het is echt een super relaxt fietsje vind ik zelf alleen draait me linker crankbout de hele tijd los dus die moet ik nog ff met locktite vastknallen maar dat komt allemaal wel goed hoop ik

Asphalt Licker

Re:mijn nieuwe straatbak

Bericht door Asphalt Licker » do jun 09, 2005 6:20 pm

Of je zet er een bmx crank in, is ie helemaal street!
Maar voor de rest, hele nette bike! Zijn dat Moto"s of...?

svenneman

Bericht door svenneman » do jun 09, 2005 6:29 pm

ja ik was ook aan het kijken voor een setje bmx cranks maar daar heb ik het geld niet meer voor en het zijn geen moto"s zijn irc lover souls super bandjes en niet duur

Asphalt Licker

Bericht door Asphalt Licker » do jun 09, 2005 7:39 pm

tis dat ik ze voor mn eigen bike ga gebruiken, anders had ik nog wel een setje fsa"s voor je gehad...
Misschien een tip (als je weer wat munten hebt); RNC street cranks, 22mm titanium spindle, aluminium armen, weegt dacht ik iets van 1,1kg, voor nog net geen €200,- bij soulcycle en parano...
Waarschijnlijk komen ze ook in mn Agent Orange, kun je ook evt alsnog mn oude fsa"s overnemen..?

Tuup J

Bericht door Tuup J » do jun 09, 2005 9:53 pm

Asphalt Licker schreef:
tis dat ik ze voor mn eigen bike ga gebruiken, anders had ik nog wel een setje fsa"s voor je gehad...
Misschien een tip (als je weer wat munten hebt); RNC street cranks, 22mm titanium spindle, aluminium armen, weegt dacht ik iets van 1,1kg, voor nog net geen €200,- bij soulcycle en parano...
Waarschijnlijk komen ze ook in mn Agent Orange, kun je ook evt alsnog mn oude fsa"s overnemen..?

958 gr wegen ze naar wat ik gelezen heb. Zijn erg licht maar de looks zijn niet egt vet! En of die crank-armen het gaan uithouden I don"t no.

Asphalt Licker

Bericht door Asphalt Licker » do jun 09, 2005 10:13 pm

Tsja, ik heb ook wat verschillende berichten gehoord over die cranks, maar tis op zich niet heel duur, + ti-spindle, + lifetime warranty..
Klinkt goed..?
http://www.rncmfg.com/cranks.html

The General
Contacteer:

Bericht door The General » do jun 09, 2005 10:44 pm

vette bak hoor

En van de cranks deze lekker er in laten zitten . RNC is gewoon net zo lelijk of zelf lelijker . En kwa gewicht tja pak dan de holle primo alu cranks

Plaats reactie