Re:Balfa is gered!
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
Balfa het cult merk uit quebec, canada staat weer op eigen benen.
Een paar jaar geleden werd t overgekocht door dezelfde groep die Rocky Mountain al had. Na een zogenaamde herstructurering schoot er van het bedrijf niet veel meer over. De productie was zelfs gestopt. Hetgeen bij de quebecois fans veel kwaad bloed zette
Uiteindelijk heeft de britse importeur vandaag bekend gemaakt dat hijzelf het merk overneemt. Er is sprake van nieuwe modellen.
bron: balfa uk , descent-world.co.uk
Een paar jaar geleden werd t overgekocht door dezelfde groep die Rocky Mountain al had. Na een zogenaamde herstructurering schoot er van het bedrijf niet veel meer over. De productie was zelfs gestopt. Hetgeen bij de quebecois fans veel kwaad bloed zette
Uiteindelijk heeft de britse importeur vandaag bekend gemaakt dat hijzelf het merk overneemt. Er is sprake van nieuwe modellen.
bron: balfa uk , descent-world.co.uk
Mooi nieuws
Balfa maakt toch zeer mooie bikes, o.a. de BB7
Balfa maakt toch zeer mooie bikes, o.a. de BB7

- Pieter en zijn V10
de BB7 is zeker mooi
dit is zeker mooi nieuws, aangezien ik na de zomer toch wel een fully er bij wil (voor het lompe werk), en ik dacht aan de BB7, maar ja toen bleek dat het zo goed als dood was ben ik na andere dingen gaan kijken...
nu is de BB7 weer het geen waar ik na de zomer maar na op zoek ga
;D
dit is zeker mooi nieuws, aangezien ik na de zomer toch wel een fully er bij wil (voor het lompe werk), en ik dacht aan de BB7, maar ja toen bleek dat het zo goed als dood was ben ik na andere dingen gaan kijken...
nu is de BB7 weer het geen waar ik na de zomer maar na op zoek ga
;D
-
- Forumbeheerder
de importeur heeft een 140 tal velo"s staantegen dan.
laat je gaan....
laat je gaan....
- Pieter en zijn V10
ja als het schip met geld er was liet ik me zeker gaan!!
heb net mijn toy flink veranderd, na de zomer ga ik serieus op zoek,, en dan het liefst 2de hands maar dat zie ik dan wel..
heb net mijn toy flink veranderd, na de zomer ga ik serieus op zoek,, en dan het liefst 2de hands maar dat zie ik dan wel..
BB7, Boxxer WC, XTR, easton plastic, SLRetje, c16 2.2tjes....kortom een cajun miksje,...echt een badass racemachine waarmee je roffe shit kickt...
GTLTS schreef:
BB7, Boxxer WC, XTR, easton plastic, SLRetje, c16 2.2tjes....kortom een cajun miksje,...echt een badass racemachine waarmee je roffe shit kickt...
Drool...
Zoiets dus?
-
- Contacteer:
[quote="D"n Helle"]
[
Drool...
Zoiets dus?
[/quote]
ik zie geen xtr :P
[
GTLTS schreef:
Drool...
Zoiets dus?
[/quote]
ik zie geen xtr :P
Zonder xtr neem ik er ook wel genoegen mee :P
ik ook! ;D
Kan iemand mij miss iets meer vertellen over het draai mechanisme van de achterkant in elkaar zit??
Kan niet goed zien hij precies scharniert!
Kan iemand mij miss iets meer vertellen over het draai mechanisme van de achterkant in elkaar zit??
Kan niet goed zien hij precies scharniert!
Is eigenlijk niks speciaals aan. Het is een gewone single pivot, maar het draaipunt ligt hoog. Om invloed van het trappen te minimaliseren, is de ketting omgeleid naar een wieltje op de plaats van het draaipunt van de achterbrug.