Wat ik net vond in de boekhandel
Moderator:Beheerders
Een voor mij totaal nieuw boekwerk: MOUNTAINBIKE RIDER magazine, nog nooit gezien, volgens hun voorwoord een tijdje van de markt geweest. Het is Duits en dat lees ik zo vloeibaar niet. Ze noemen zichzelf Europas grobstes freeride-magazine.
Worden een tiental urban/dirt fietsen getest, wat fully"s....goe boekske, nu het buiten sneeuwt en Halo 2 uitgespeeld is.
Worden een tiental urban/dirt fietsen getest, wat fully"s....goe boekske, nu het buiten sneeuwt en Halo 2 uitgespeeld is.
Re:Wat ik net vond in de boekhandel
Bestaat idd al ganz lang.... Zij organiseerden mede de Redbull Racedown...
EL PERRO schreef:
Een voor mij totaal nieuw boekwerk: MOUNTAINBIKE RIDER magazine, nog nooit gezien, volgens hun voorwoord een tijdje van de markt geweest. Het is Duits en dat lees ik zo vloeibaar niet. Ze noemen zichzelf Europas grobstes freeride-magazine.
Halo 2 is nooit uitgespeeld... XboX live!!

Halo2?
Gran Turismo 3 bedoelie...
Moooi® want Gran Turismo 4 komt zowaar uit!
Gran Turismo 3 bedoelie...
Moooi® want Gran Turismo 4 komt zowaar uit!

Uit welke Nederlandse boekhandel heeft ge dat blad weten te scoren ?
In de omgeving van Den Haag is dat blad door mij nog nooit gevonden. De keren dat ik het koop is als ik mij in mofrika bevindt. ;D
Persoonlijk vind ik het een van de leukere bladen.
In de omgeving van Den Haag is dat blad door mij nog nooit gevonden. De keren dat ik het koop is als ik mij in mofrika bevindt. ;D
Persoonlijk vind ik het een van de leukere bladen.
Ikke sijn fan Pelgieland.
het blad is mij bekend, ooit op vakantie in duitsland eens gekocht. vroeger had he took een andere naam.
wel geinig bladje.
bn wel benieuwd of de freeride special van Bike wat wordt. die is denk ik ook door hun bedoeld om t ekijken of er markt voor is.
wel geinig bladje.
bn wel benieuwd of de freeride special van Bike wat wordt. die is denk ik ook door hun bedoeld om t ekijken of er markt voor is.