Weet iemand wat er waar is.................. zijn ze bezig met een dh baan in Willingen of is dit een fabeltje ?
Grtz
Willingen DH
Moderator:Beheerders
- Pieter en zijn V10
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re:Willingen DH
Q.... schreef:
Weet iemand wat er waar is.................. zijn ze bezig met een dh baan in Willingen of is dit een fabeltje ?
Grtz
Voor de world cup welke dit jaar gehouden wordt in Willingen (op dezelfde dagen als het bike festival) worden er een four-cross, dh en cross country parcours gebouwd.
Of deze blijvend zijn is natuurlijk de vraag.
Rinse
- KillerPiet
Ik heb gehoord dat er aardig wat protesten waren tegen een DH in Willingen. Ook door de DHers zelf. Het hoogteverschil zou niet toereikend zijn.
Verder dacht ik dat voor een Worldcup de DH minsten 3 min lang moet zijn. In dat geval zal het geen snelle track worden :"(
Verder dacht ik dat voor een Worldcup de DH minsten 3 min lang moet zijn. In dat geval zal het geen snelle track worden :"(
Nou bedenk ff t volgende. D etrack die nu in Willingen ligt is weliswaar niet bepaald hardcore downhill, laat staan world cup waardig, maar hij is wel vrij lang. Het zal best mogelijk zijn daar wat neer te zetten, zal alleen niet zo stijl zijn. En k mag aannemen dat men van de UCI wel heeft bedacht of het uberhaupt mogelijk is een dh track in willingen aan te leggen.... tenzij t natuurlijk van die klootviolen als bij de knwu zijn.