Hoeveel kost een Specialized Big Hit frame?
Moderator:Beheerders
-
weet iemand dit?
als het frame wat ik nu heb breekt dan ga ik waarschijnlijk toch maar eens een freeride frame kopen... ;D
als het frame wat ik nu heb breekt dan ga ik waarschijnlijk toch maar eens een freeride frame kopen... ;D
Re:Hoeveel kost een Specialized Big Hit frame?
Ze zijn tweedehands aan cheapo prijzen te vinden, welke bighit frame zoek je precies? DH frame? Dat is in de UK waarschijnlijk nog wel verkrijgbaar voor een prijs tussen de 600 en 750 pond denk ik. Ik heb nog niet rond gekeken, google en ebay are your friends
Grtz
Animine (major jetlagged... again)

Grtz
Animine (major jetlagged... again)
-
ebay is niet mijn vriend :P kon er geen enkele frame only op vinden, en ik heb het over dat 2005 freempje die freeride frame, hoeft niet 2e hands te zijn ofzo ben toch van plan het pas te kopen als het frame wat ik nu heb breekt
-
- Contacteer:
kost veel te veel man dat frame alleen, koop m opgebouwd scheelt maar enkele honderden eurie"s. de rest heb je toch ook echt nodig...
-
heb toch al een fiets ::)
kga dat frame kopen als het frame wat ik nu heb breekt, dan ga ik al die parts erop zetten
kga dat frame kopen als het frame wat ik nu heb breekt, dan ga ik al die parts erop zetten
-
- Contacteer:
DragonZzZ schreef:
heb toch al een fiets ::)
een big hit frame met commencal essence parts :-X

-
behalve sommige onderdelen dan....zoals vork/wielen
EDIT: heb ondertussen wat gevonden :
http://www.schlickjumper.de/parts/forum1_1692.htm
maar 2000 lijkt me meer wat voor die hele fiets..want op de site staat dat hij 2200 dollar is ???
EDIT: heb ondertussen wat gevonden :
http://www.schlickjumper.de/parts/forum1_1692.htm
maar 2000 lijkt me meer wat voor die hele fiets..want op de site staat dat hij 2200 dollar is ???
2005 big hit is niet als frame only te verkrijgen volgens mij, hij staat iig niet op de prijslijst...
Cannibal schreef:
2005 big hit is niet als frame only te verkrijgen volgens mij, hij staat iig niet op de prijslijst...
idd, sinds 2004 is de Demo 9 los verkrijgbaar en nu ook de Demo 8. De Big Hit enkel nog full bike
-
nou das k*t......
een demo 9 is downhill gericht en dat kan niet in NL dus dat kan ik ook niet gebruiken plus dat dat frame sowieso al te duur is die demo 8 kost 2800 dollar in amerika...hoeveel kost hij dan wel niet in europa...
iemand nog suggesties???
een demo 9 is downhill gericht en dat kan niet in NL dus dat kan ik ook niet gebruiken plus dat dat frame sowieso al te duur is die demo 8 kost 2800 dollar in amerika...hoeveel kost hij dan wel niet in europa...
iemand nog suggesties???
De Demo8 kost als frame only 1870 EURO in de U.K. (1299 pond)DragonZzZ schreef: nou das k*t......
iemand nog suggesties???
http://www.evanscycles.com/product.jsp?style=5357
De Demo8 is ook lichter dan de Demo9, maar het is een DH-Hucker en niet echt geschikt om er lange afstanden mee te rijden.
Een Woodbumble is volgens mij 1 v.d. best betaalbare all-round frames van het moment en erg geschikt voor de BeNeLux
Via de garantie afdeling van specialized is nog wel een los frame te regelen alla 2005. wat de prijs precies is durf ik niet te zeggen.
Probeer je LBS eens of dit lukt, succes.
Greetz S.
Probeer je LBS eens of dit lukt, succes.
Greetz S.
-
Wauw wel goed gevonden hoor die site want volgensLynx schreef: [De Demo8 kost als frame only 1870 EURO in de U.K. (1299 pond)DragonZzZ schreef: nou das k*t......
iemand nog suggesties???
http://www.evanscycles.com/product.jsp?style=5357
De Demo8 is ook lichter dan de Demo9, maar het is een DH-Hucker en niet echt geschikt om er lange afstanden mee te rijden.
Een Woodbumble is volgens mij 1 v.d. best betaalbare all-round frames van het moment en erg geschikt voor de BeNeLux
http://www.specialized.com/SBCBkModel.j ... 4tm.j27011
kost hij dus 2800 dollar...dat is iets van 2150 euro ofzo dacht ik...dus daar is het eigenlijk wel een echte koopje...maarjah ik ga nog ff verderkijken naar andere frames enz. want ik ga toch pas een nieuw frame kopen als dit frame breekt.
Thnx voor alle reacties ;D
oh jah btw, is de enduro iets voor freeride? ik wil wel iets waar je nog een beetje mee kan springen enz. die enduro lijkt me wel cool, is dat iets? ze kosten 1199 pond bij Evans Cycles...
misschien kan ik eigenlijk ook mn Essence als all around fiets gebruiken...en dan over 1 of 2 jaar (ja ik zei toch dat ik het frame niet binnenkort zou kopen :P ) met mn opgespaarde geld een Freerider zou kunnen kopen... want mn Commencal Essence rijdt gewoon perfect ;D
-
Staar je aub niet blind op die dollar-euro prijs.
Voordat hij in NL in je handen is ben je een pak geld verder........................
Een gewaarschuwd mens..............[zie ander topic waar voldoende praktijkvoorbeelden in staan van Douane rechten, Handlingkosten, Freight, end an nog koerierskosten tot je deur] whoei.
E
Voordat hij in NL in je handen is ben je een pak geld verder........................
Een gewaarschuwd mens..............[zie ander topic waar voldoende praktijkvoorbeelden in staan van Douane rechten, Handlingkosten, Freight, end an nog koerierskosten tot je deur] whoei.
E
-
Ja maar die evanscycles is toch echt in de uk ??? dat ligt toch ook in europa, komt er toch geen specialie belasting bij??
DragonZzZ schreef:
Ja maar die evanscycles is toch echt in de uk ??? dat ligt toch ook in europa, komt er toch geen specialie belasting bij??
Vanuit de UK komt er geen extra belasting bij, alleen de verzendkosten en die
zijn soms goedkoper dan van Nederland naar Belgie.
Ikzelf heb mijn Big Hit frame (2003) ook in Engeland gekocht.
Op 4 dagen was hij geleverd...
Grtz
Tbx
-
Kheb besloten dat als ik een Freeride fiets ga kopen (waarschijnlijk over 1-2 jaar) ik een Big Hit ga kopen en dan gewoon de complete bike, deze kost in amerika 2200 dollar (de expert) weet iemand heoveel die hier kost ::)
zullen we over 1 a 2 jaar maar verder praten dan...
de tering..
zane
de tering..
zane
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn Zane, ik ben nu ook al vast aan het kijken wat voor porsche ik later ga kopen

-
Kwou t eigenlijk alleen weten zodat ik wist hoeveel geld ik moest sparen...ondertussen al gevonde, €2080 bij bikefun
ge snapt het ni, in de fietswereld moet je nu ni gaan zien naar wat je over 2 jaar wilt kopen, dan is alles weer drastisch veranderd, en nu hopen dat je dan nog een BigHit frame nieuw gaat vinden? ::) Ge verdoet er iedereen zijnen tijd mee voor niks.
Je kan beter gewoon een budget voorzien en daar naartoe sparen. En kijk tegen dat je het budget bijeen hebt naar wat er dan op de markt is.
Sommige stukken die je zou willen overzetten zijn tegen dan aan vervanging toe of je bent er op "uitgekeken". Dus spaar toch ineens voor een volledig nieuwe fiets!
Je kan beter gewoon een budget voorzien en daar naartoe sparen. En kijk tegen dat je het budget bijeen hebt naar wat er dan op de markt is.
Sommige stukken die je zou willen overzetten zijn tegen dan aan vervanging toe of je bent er op "uitgekeken". Dus spaar toch ineens voor een volledig nieuwe fiets!
-
Ga ik ook doen, ik denk dat ik zo rond de 2000 euro ga sparen