Re:Dabomb moab???

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

mysterie guest

Bericht door mysterie guest » vr jan 07, 2005 8:49 pm

Erik doet dit alleen om zn eigen broekzak te vullen, daarom is t spam en dat is juridisch gezien niet toegestaan op een forum en volgens de regels van dp mag het ook niet.

S-worker

Bericht door S-worker » vr jan 07, 2005 9:22 pm

kvind het in ieder geval een heel mooie en interessante fiets! Bedankt eric, zou je wat meer kunne vertelen over de fiets?

fré

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » vr jan 07, 2005 9:34 pm

[ignore]
...
[/ignore]

Hier de kenmerken zo vanaf de website:

•   Race-ready DH frame, single-pivot with a floating rear brake, 8" travel, 1.5 headtube
•   Manitou Stance Kingpin fork, 170mm travel w/TPC+ damping
•   Progressive 3-way rear shock
•   Truvativ Hussefelt bar/stem/crankset/BB
•   E13 SRS Chainguide w/38T ring
•   SRAM X.7 8-speed trigger shifter/derailleur
•   Hayes Hydraulic HFX-9 8" disc brakes
•   Mavic EX325 36 spoke rims
•   SDG I-Beam saddle/post

mysterie guest II

Bericht door mysterie guest II » vr jan 07, 2005 10:59 pm

jah ach, als je geen bombroof bikes verkoopt moet je toch wat he!

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » vr jan 07, 2005 11:24 pm

Inderdaad dan ga je hier je zakken vullen :-*

Immers liever 10ct handel dan een euro werk.

8)

EL PERRO

Bericht door EL PERRO » za jan 08, 2005 1:09 am

Ik wil me hier niet in familiezaken gaan bemoeien, maar ik meen dat Bomb E. hier geen reclame voor zichzelf maakt maar gewoon iemand helpt door zijn vraag te beantwoorden. Als hij dan toevallig ook dat merk verkoopt én die vraagsteller zou gemotiveerd worden deze expliciet bij hem te bestellen kan je dit als een vorm van reclame zien. Dit is echter niet het geval, en het lijkt me nog geen doodzonde. Op diverse fora zie ik mensen anoniem reageren, als je een gegronde opmerking hebt kan je dit absoluut onder je eigen nick doen. Ik ken Bomb E niet, maar vind dat wij met zen allen wat respect mogen opbrengen voor iemand die zo met onze hobby bezig is, laat die man ook op deze manier zijn brood verdienen muggenneukertje?
Don"t spit, swallow bitch.

Patman
Contacteer:

Bericht door Patman » za jan 08, 2005 6:51 am

BOMBPROOF erik schreef: P.S. Hij heeft idd. een floating disc [zie het de alu-kleurige stud achter het wiel]
Enkel spijtig dat de caliper onderaan hangt: is kwetsbaarder, je hebt "n lange remleiding nodig en die maakt vlak voor de caliper "n lelijke bocht.
Wordt ook niet als frame only geleverd, enkel als komplete fiets, al is die wel leuk geprijsd :)

[offtopic]Ik wou "m ook al "ns voorstellen, maar ik mag da ni, want dan krijg ik naar m"n voeten wegens het posten van spam :"(

Daarom vermeld ik nog enkel spul dat ik niet importeer en/of verdeel en waar ik niet aan kan raken LOL ;)
Grapje, ik ga er nog altijd vanuit dat gemotiveerde / gepassioneerde vakmensen spullen verkopen waar ze met hart en ziel achter staan en dat ze niet elke beslissing van het rekenmachientje laten afhangen (al moet ook dat plaatje kloppen, natuurlijk!). Als ik persoonlijk dus een merk / model vermeld, zal dat zelden iets zijn wat ik niet kan leveren, precies omdat, als het om een of andere reden interessant is, ik er ook voor zorg dat ik er kan aanraken :)
Wordt ik nu van DP gebanned ;)?

Maar als er voor iemand iets interessant is en ik raak er, waarom dan ook, niet aan en ik ken geen redelijk alternatief, dan ben ik niet te beroerd om "m door te verwijzen.
Ik ga er vanuit dat iedereen die me kent dat ook weet!

Ik vind BP Erik"s posts bij tijd en wijle ook al wel "ns wat opportunistisch (cf. Hope Mono 6Ti) en dat zal hij (terecht) ook al wel "ns van mij denken, maar:
* hij post idd. open en bloot
* als hij IH importeur zou zijn (worden), maakt hij trouwens niet specifiek "reclame" voor z"n eigen winkel, maar ook voor z"n dealers, waarvan hij locale adressen kan verschaffen en waar eea dan aan dezelfde prijs te koop zou zijn.

Hmmm, Pat is weer (door slaapgebrek) aan het hallucineren ... ::)
Neen, ik weet dat het niet helemaal on-topic is, maar "t ging er nu toch wel ff over ...[/offtopic]

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » za jan 08, 2005 4:58 pm

Patman,

Respect van mij voor jou.

Dat is alles wat er nog over gezegd hoeft te worden.

Groeten

Erik

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » za jan 08, 2005 5:11 pm

Inderdaad, en nu verder met het laten zie van mooie bikes. Door wie dan ook.

surfstad

Bericht door surfstad » za jan 08, 2005 7:20 pm

BOMBPROOF erik schreef:
Mysterie guest is een zielige kloon-alias van iemand die niet onder zijn eigen nick hier durft uit te komen.

Jij snapt die IP-dingen :o
Dus je weet wie hier achter zit? En je veronderstelt dat hij niet onder zijn eigen nick uit durft te komen. Heb je dat bij deze persoon nagevraagd?

Nu valt mij wel op dat we dit verhaal eerder aan de hand hebben gehad met 2xD bikes, Ollie, Dirtonline, Patman enz.enz.
Deze importeurs zijn door moderators aangepakt en is aan hen duidelijk gemaakt dat ze niet moeten spammen op hun eigen merken. Dit is me bij jou (Erik) nog niet opgevallen.

Greetz,
Jeroen

brute_agrarier

Bericht door brute_agrarier » za jan 08, 2005 7:41 pm

Misschien kent Erik mysteryguest niet in persoon... En inderdaad Pat, Erik lijkt nogal opportunistisch ingesteld.

Bruno

Bericht door Bruno » za jan 08, 2005 7:47 pm

BOMBPROOF erik schreef:
P.S. Hij heeft idd. een floating disc [zie het de alu-kleurige stud achter het wiel]

Heb weer te rap gekeken he, had ik niet eerder gezien ::)

De plaatsing is op "t eerste zicht idd wel wat ongelukkig gekozen, maar het maakt deze bike meteen nog een stuk interessanter.

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » zo jan 09, 2005 1:14 am

Jongens,

Het verhaal mysterie guest, Nr2 EN nr 3 is uit de wereld.

Er zijn wat posts verwijderd om de sfeer goed te houden.

Hun identiteit is bij mij bekend, ik heb gevraagd naar een reactie via de mail, die is er -zoals verwacht- niet gekomen.

Ik mag geen reclame maken hier [spammen is wel wat anders]. Dus daarom beperk ik mij tot het aandragen van suggesties. Net als ik dat voor andere sjeune bikes [zoals de bighit of de woodbumble]. Echter daar hoor je niemand over. Dat is wel jammer, want zaken worden zo porpagandistisch uit zijn verband getrokken.

Ik zou jullie ook NIET kunnen wijzen op al dit prachtigs, echter dat noem ik pas schandalig om dat allemaal maar voor mezelf te houden. Zelfde met remmen voor weinig en vorken voor weinig. Andere invalshoek.

8)

E

Plons

Bericht door Plons » zo jan 09, 2005 10:32 am

ja, wat moet een mens hier over zeggen :

kijk, vorige week stond hier op een avond een poll van wie de grootste arrogante Lul van dp was : in die lijst stond ik ook dus...
Er mocht dus op gevote worden.

onvoorstelbaar veel reacties op korte tijd, en eerlijk is eerlijk, Bombproof Eric had stratenlange voorsprong.

Toen werd deze topic eraf geknikkerd door de moderatoren, terwijl opzich hier niks verkeerd was met deze poll.

Beste Eric, ik ken jou niet persoonlijk, maar als ik jou was zou ik daar toch een les uitleren.
Als je toch fietsen wilt verkopen, moet je daar echt niet met de gele trui meer rond rijden, want dan ben je echt verkeerd bezig.

maar wie ben ik ?

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » zo jan 09, 2005 3:00 pm

Plons,

Het is net zo kinderlijk eenvoudig om onder verschillende IP"s accounts hier te maken en onder kloon-aliassen de boel te verzieken, als het verzieken van zo"n kinderachtige kutpoll door exact dezelfde truc te doen maar dan vervolgens wel door BP erik zelf die minimaal 200x op zichzelf heeft gestemd.

;)

Touche.

De sfeer is slecht hier. Helaas komt dat door een heel ietsiepietsie klein groepje raddraaiers.

Ik steek heus wel de hand in eigen boezem dat ik vaak hard ergens tegenin gaan, echter altijd eerlijk en oprecht.

Al diegene waar ik zaken mee heb gedaan hier van DP kun je raadplegen hoe een arrogante klootzak ik in real life nu wel ben. Sterker nog, vraag ex Bombproof Bram hoe arrogant ik nu in real life ben.

Het is hier een forum he. Met een diepgang van niets. Niet vergeten mannen. Internet is plat als 10 eurocent.

E

P.S. Ik heb fantastisch geknald op de fiets vandaag, heerlijk weer, de hele tijd wind mee en harde bosgrond. Zalig gewoon.

JD @ NL

Bericht door JD @ NL » zo jan 09, 2005 8:43 pm

Hmz..ik heb MG zijn posts gelezen. Wat een vreemd mannetje zeg. Ik maak uit je posts op dat je DP maar niks vind en de mensen hier ook niet. Waarom maak je dan meerdere nicks aan om hier te blijven flamen. Ga fietsen ofzo.

JD

ps. BPErik, je begrijpt wel dat iedereen nu graag wil weten wie hij is he? ;) (hint)

T
Contacteer:

Bericht door T » zo jan 09, 2005 10:53 pm

Als je nagaat dat de potentiele kopers (niet perse de topic starters) gebaat zijn bij die informatie (wat is nou spam, als het informatie is waar de topic-starter wat aan heeft, iemand die een stokpaardje heeft, zonder commercieel belang, maar het wel keer op keer ophaalt is nog erger aan het spammen), dan snap ik niet waarom het niet toegelaten wordt, beetje streng aan de verkeerde kant, terwijl ander gezever soms wel wordt toegestaan. De suggesties van Pat en van Erik vind ik persoonlijk meestal goede bijdrages en het betekend nog lang niet dat zij de verkopende partij zullen zijn, en dan nog. "t is maar een klein wereldje, met een kleine pot met centen, moeten we het dan nog moeilijker maken voor die gasten?

Zoals Ruben zegt, kom op met die mooie bikes!

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » ma jan 10, 2005 1:04 am

Misterie guest
jij laffe sukkel
beetje mensen de uitschijten zonder uit de schaduw te komen

Kleine mens ben jij

Je krijgt hier de keuze: uitkomen voor wie je bent, en je normaal gedragen. Dit wil zeggen: ofwel excuses aanbieden aan degenen die je hier voor aap zet, ofwel het geschil ondereen uitspreken
Ofwel een dikke ban. Aan jou de keuze.

Doe toch eens gewoon zeg!

Plons: drop it, in dit topic is BP nix aan te wrijven. en Polls kan je altijd naar je hand zetten op duizend manieren.

ugh.

mysterie guest 3

Bericht door mysterie guest 3 » ma jan 10, 2005 6:37 am

Jan
Wat jij niet weet is dat er inmiddels een heel aantal posts zijn verwijderd, posts waarin ik op een genuanceerdere manier heb uitgelegd wat mijn beweegredenen zijn.
Ook de posts van mensen die het met mij eens zijn zijn verwijderd op wonderbaarlijke wijze.
Ook heb ik mijzelf al bekend gemaakt in een post, ook verwijderd en verschillende mods wisten ook al langer wie ik ben.
t Hele beleid dat Ruben hier voert klopt van geen kanten en daar zijn de meeste mensen het wel mee eens.
Een dikke ban heb ik al aan de broek gekregen zonder enkele waarschuwing in de vorm van email of wat dan ook. Een IP ban was ineens van kracht voor mij en nog een andere mysterie guest waarvan ik de naam niet zal noemen.
Als genuanceerde posts waarin ik uitleg wat achter deze acties steekt en posts waarin ik mijzelf bekend maak als Dude verwijderd worden kan ik niet meer doen.
Anyways deze post zal ook wel snel verwijderd worden onder het strenge regime van ruben die dit heel makkelijk had kunnen voorkomen als hij zich aan zijn eigen regels had gehouden.

Plons

Bericht door Plons » ma jan 10, 2005 7:47 am

Two faced people, see only one face in their mirror.

k@tze

Bericht door k@tze » ma jan 10, 2005 8:37 am

Waar ging dit topic ook weer over..... ??? ??? ???

Plons

Bericht door Plons » ma jan 10, 2005 8:59 am

over een dabomb moab...
of in code taal een iron horse, je pense..

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » ma jan 10, 2005 10:55 am

mysterie guest 3 schreef: Jan
Wat jij niet weet is dat er inmiddels een heel aantal posts zijn verwijderd, posts waarin ik op een genuanceerdere manier heb uitgelegd wat mijn beweegredenen zijn.
Ook de posts van mensen die het met mij eens zijn zijn verwijderd op wonderbaarlijke wijze.
Ook heb ik mijzelf al bekend gemaakt in een post, ook verwijderd en verschillende mods wisten ook al langer wie ik ben.
t Hele beleid dat Ruben hier voert klopt van geen kanten en daar zijn de meeste mensen het wel mee eens.
Een dikke ban heb ik al aan de broek gekregen zonder enkele waarschuwing in de vorm van email of wat dan ook. Een IP ban was ineens van kracht voor mij en nog een andere mysterie guest waarvan ik de naam niet zal noemen.
Als genuanceerde posts waarin ik uitleg wat achter deze acties steekt en posts waarin ik mijzelf bekend maak als Dude verwijderd worden kan ik niet meer doen.
Anyways deze post zal ook wel snel verwijderd worden onder het strenge regime van ruben die dit heel makkelijk had kunnen voorkomen als hij zich aan zijn eigen regels had gehouden.
Het kan zijn dat ik een stuk van het verhaal gemist heb. En daardoor een onvolledig beeld van de situatie.
Ik ga me dus verder niet moeien in dit potje. Dat moeten de andere mods dan doen die het draadje wel kennen
Feit blijft wel dat verwijten en scheldpartijen niet kunnen. Dat begrijp je ongetwijfeld.

en nu terug over die moab en niets anders.

Luc

Bericht door Luc » ma jan 10, 2005 11:36 am

De communicatie tussen de mods onderling staat dus blijkbaar ook niet echt op punt ...

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » ma jan 10, 2005 12:03 pm

mysterie guest 3 schreef:
Jan

[*]Wat jij genuanceerd noemt hoeven anderen nog niet genuaceerd te vinden, en je laatste posts in dit topic (die nu weg zijn) waren dat bepaald niet.
[*]Die post waarin je je bekend maat is verwijderd om de rest van het scheldwerk weg te krijgen.
[*]Je hebt al eerder waarschuwingen gehad en je hebt ook een mail ontvangen, en zolang jij daar nieteens op reageerd zie ik geen noodzaak de ban op te heffen.
[*]Deze post blijft gewoon staan, is niks mis mee.

Het is zo"n makkelijk beleid: Zolang je je taalgebruik in de hand houdt en niet op de man af gaat zitten irriteren op dit forum (als je een probleem hebt met iemands post dan kun je dat melden aan een mod of die persoon een mail sturen. Met eigen rechter spelen trek je alleen het topic de verkeerde kant uit).

The choice is yours...

Plaats reactie