Sjoerd is ernstig ten val gekomen in zoetermeer tijdens het streeten.
we waren al een tijd bezig die vandaag maaru trappen rijden trappen springen etc etc
filmen en fotos aan het maken.
hadden we een trap gespot naast de halffords 3x 15 trappen ong. sjoerd (zonder voorrem)
"ja kom dan doe hem ook dan je doet de hele tijd al niks je bent mietje ik nee liever niet vin hem te hoog"
hij gaat (allemaal mensen kijken) laatste 15 tredes kwam die ten val. (ging dus redelijk hard)
en kwam met ze gezicht op de grond, dus ik cam uitgezet en naar hem toegerend om te vragen hoe het ging. kwam alleen wat "auuuw!" uit ze mond meer niet.
dus ambu gebeld. kwamen deraan, politie was inmiddels al terplaatsen en die hadden de brand weer gebeld omdat ze voet nog onder ze band zat en ze wilden misschien ze fiets gaan zagen om ze fiets tussen ze benen weg te halen.
sjoerd hoorde dit en zei riep half dood: "jeff, jeff.. dat gaat niet gebeuren hoor ze gaan niet aan me fiets zitten ;D" inmiddels ambu aangekomen.
al dat personeel zit om hem heen roept die ineens: "jeff, dat wijf boven aan de trap is lekker!! vraag der msn ;D" hahahhahhaha dit was zeer bruut om te horen van een gast die redelijk bijna dood had kennen wezen ;D respect daarvoor.
nou ja alles nagekeken etc (ik mee in ambu fietsen bij beveiling neergezet)
gebroken pols, 2 tanden kapot, wat hechtingen hier en daar op ze gezicht

dus gelukkig viel het nog mee (wel veel pijn etc tandarts is die al geweest nu hopen dat ze gebit weer goed komt)
dus hierbij sjoerds verhaal (maybe over een tijdje komt dat filmpje erop)
sjoerd jongen sterkte en ik zie je wel weer van het weekend