RECALLING Manitou 05"s
Moderator:Beheerders
Voor diegene die een 05 Nixon - Sherman - Stance hebben, best even dit lezen :
http://www.answerproducts.com/dynamic.a ... ecall-main
http://www.answerproducts.com/dynamic.a ... ecall-main
Re:RECALLING Manitou 05"s
hmm
ze vragen of je een sticker over de tire clearance hebt als je nee druk zeggen ze dat je naar de dealer moet voor een "Tire Clearance Upgrade Kit"" ze zouden daarmee toch niet die sticker bedoelen.
ze vragen of je een sticker over de tire clearance hebt als je nee druk zeggen ze dat je naar de dealer moet voor een "Tire Clearance Upgrade Kit"" ze zouden daarmee toch niet die sticker bedoelen.
Overlord schreef:
hmm
Er zijn problemen met de Tire clearance --> als de vork bottomed raakt je wiel de kroon en dan vlieg je onverbiddelijk over je stuur.
"Waarschijnlijk" gaan ze de veerweg iets inkorten om dit probleem te verhelpen.
Jawadde, goe bezig ::)
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
er was ook al iets mis met platvormdempingtechnologie, wanneer je die toepast op vorken. bij shocks werken ze, bij vorken niet. da"s dan al de tweede fout. inderdaad goed bezig...
pech voor wie de hype geeft gevolgd.
(en nog een geheimpje: VPP werkt ook niet, maar daar komen ze nog wel achter
)
pech voor wie de hype geeft gevolgd.
(en nog een geheimpje: VPP werkt ook niet, maar daar komen ze nog wel achter

manitou loopt ziczelf voorbij....ze willen teveel. Dat kan nog wel eens een zware dobber worden...
Lul toch niet......
Die vorken zijn net uitgebracht en worden nu netjes wel goed gemaakt.
Ik ben fan van Manitou!
Die vorken zijn net uitgebracht en worden nu netjes wel goed gemaakt.
Ik ben fan van Manitou!
zo"n grove fout mag je niet maken....dan ben je er gewoon met je kop niet bijgeweest....
Mee eens, al is mijn shermannetje gelijk bij de koop van mijn p3 2005 geupdingeszd, maar zoals gezegd, tss en blijft een domme fout.GTLTS schreef: zo"n grove fout mag je niet maken....dan ben je er gewoon met je kop niet bijgeweest....
Nou moet ik wel zeggen dat mijn Shiver van 2002 dit euvel ook had, bij een 26 inch wiel met een 2.5 band, hopakee kroon tegen de band. Volgens mij had SHARKEY dit ook in Willingen, hij is toen lelijk gevallen. Zeggen ze`` plaats een dropcrown, tuurlijk heb ik gedaan. Maar waarom niet gelijk in 1 keer goed, save me tha bucks.
Elvis.
Product Recalls komen toch in iedere markt voor, deze wordt zo te zien netjes op-gelost. En bovendien zal het echt niet zo zijn dat met deze vorken niet te fietsen valt. In bepaalde situaties kan het problemen op leveren.
Ik rij Manitou
Ik rij Manitou

ELVIS schreef:
[GTLTS schreef:
zo"n grove fout mag je niet maken....dan ben je er gewoon met je kop niet bijgeweest....
Mee eens, al is mijn shermannetje gelijk bij de koop van mijn p3 2005 geupdingeszd, maar zoals gezegd, tss en blijft een domme fout.
Nou moet ik wel zeggen dat mijn Shiver van 2002 dit euvel ook had, bij een 26 inch wiel met een 2.5 band, hopakee kroon tegen de band. Volgens mij had SHARKEY dit ook in Willingen, hij is toen lelijk gevallen. Zeggen ze`` plaats een dropcrown, tuurlijk heb ik gedaan. Maar waarom niet gelijk in 1 keer goed, save me tha bucks.
Elvis.
Met een SHiver moest je iig goed opletten met de lengte van je headtube e.d.
Reken maar dat dit een hele domme fout is en een enorme kostenpost is voor manitou. Ergens is iets goed fout gegaan bij het ontwerp al. Ik bedoel, als je zo"n vork gaat uittekenen ga je meten wat de ruimte is tussen een band en de kroon. Je past een zekere veiligheidsafstand toe plus een marge voor het geval de gebruiker een te grote band monteerd. Er zal ook wel in de handleiding en op de vork staan wat de maximale bandgrootte is, hoop ik.
Echt een blunder van jewelste dacht ik zo. Dan kan je wel met een mooie patch komen, evt veerweg verlaging ::)
maar het is slecht voor het imago van zo"n bedrijf en komt ook niet echt professioneel over. Vooral de fietsfabrikanten zitten hier niet op te wachten want die krijgen ook te maken met de nodige onkosten.
Echt een blunder van jewelste dacht ik zo. Dan kan je wel met een mooie patch komen, evt veerweg verlaging ::)

Een keer een foutje is niet erg...... 2 keer DEZELFDE fout is triest
Erikje
Erikje