Re:specialized enduro 2005 anyone?

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plons

Bericht door Plons » vr aug 27, 2004 6:56 am

rene schreef:
Dat dach" ik niet! Is bewegingsonscherpte wat je ziet. In ieder geval is dit NIET photoshop als in; "ene wiel in andere vork". Dat de "remklauw wel goed" is, heeft oa, te maken mat het feit dat dat een wat massievere vorm is, er een ander stuk achtergrond achter zit, en dat de beweging anders is. Kun je ook zien bij bijvoorbeeld de remschijf: De bovenkant is anders "bewogen" dan de voorkant.

Sorry Renee, maar dat klopt echt niet.

Bewegingsonscherpte zorgt er nooit voor dat voorwerpen kleiner worden, eerder andersom.

Bij navraag van mezelf is immers gebleken dat het echt om een photoshop ging want ze hadden geen RC36 ter beschikking en de fotos moesten klaar zijn.

MxMasterMike

Bericht door MxMasterMike » do sep 02, 2004 11:25 am

Nog meer fotoÂ’s + info: http://www.nsmb.com/gear/sxtrail_09_04.php

BLRacing

Bericht door BLRacing » zo sep 05, 2004 4:05 pm

Tbx schreef: [
legion schreef: Specialized en géén fox demper :o? Dus ook geen enduro met brain meer?
Eindelijk die brain weg ;D

Grtz
Tbx
Nee deze gaan er niet uit. Sterker nog. Ik heb in de 2005 dealer map mogen rondsnuffelen en daar staan zelfs de oude enduro modellen nog in die jij en ik ook nog hebben (2003 Enduro pro). En er zijn twee ""oude"" Enduro modellen met brain demper..

Voor de XC"er/marathonisti. Er komt ook een hartail Stumpjumper Marathon met volledige XT groep en Fox Terralogic 80mm :-*

En ik meen gezien te hebben dat er een paar modellen zijn die uitgevoerd gaan worden met Avid Juicy Seven schijfremmen. Ik dacht een Enduro model en een Stumpjumper 100/120.

Tbx

Bericht door Tbx » ma sep 06, 2004 2:30 pm

:-) KB schreef:
[
Tbx schreef:
[
legion schreef:
Specialized en géén fox demper :o? Dus ook geen enduro met brain meer?

Eindelijk die brain weg ;D

Grtz
Tbx

Nee deze gaan er niet uit. Sterker nog. Ik heb in de 2005 dealer map mogen rondsnuffelen en daar staan zelfs de oude enduro modellen nog in die jij en ik ook nog hebben (2003 Enduro pro). En er zijn twee ""oude"" Enduro modellen met brain demper..

Voor de XC"er/marathonisti. Er komt ook een hartail Stumpjumper Marathon met volledige XT groep en Fox Terralogic 80mm :-*

En ik meen gezien te hebben dat er een paar modellen zijn die uitgevoerd gaan worden met Avid Juicy Seven schijfremmen. Ik dacht een Enduro model en een Stumpjumper 100/120.

Je hebt gelijk. Ik heb zaterdag ook de dealermap doorgebladerd.
De "oude" enduro modellen zijn er nog en allebei MET die braindemper.
Gelukkig heb ik al ene ;D.

Wel positief dat je dit jaar meer losse Frames kunt kopen.
De enduro SX en de Demo 8 zijn wel vet.

Grtz
Tbx

jojo

Bericht door jojo » ma sep 13, 2004 4:37 pm

Afbeelding

Is en blijft er mooi vorkje

bettes

Bericht door bettes » ma sep 13, 2004 4:45 pm

zo reed er in het totaal 1 rond in Les Gets... al de rest van de fox rijders en rijdsters had nog een gewone vanilla. En zoals je ziet staat deze vork wel zeeeeer laag, ik twijfel er dus niet aan dat dit ook een proto is... Maar wel een beestige vork gewoon.

greetz
bettes

Plaats reactie