Re:platte kroon 888 ??
Moderator:Beheerders
wie weet waar de platte kroonstukken voor 888 te vinden. ???
super dringend!!!!
merci.
super dringend!!!!
merci.
Re:dropcrown 888 ??
Bestaat helemaal ni en hebt ge ook ni nodig, probleem is ni de kroon, vork is gewoon veel langer dan een boxxer, en dan nog, een dropcrown zou simpelweg gesteld uw vork laten zakken en da is het tegengestelde van wat met die van u moet gebeuren.
De binnenpoten steken ook veel verder uit boven de onderste kroon dan bij een boxxer, daarmee da ge dus bij 888 geen dropcrown nodig hebt en bij boxxer keuze hebt (is afhankelijk van inbouwhoogte kopbuis frame + balhoofd en evt tussenringen)
alstublief
De binnenpoten steken ook veel verder uit boven de onderste kroon dan bij een boxxer, daarmee da ge dus bij 888 geen dropcrown nodig hebt en bij boxxer keuze hebt (is afhankelijk van inbouwhoogte kopbuis frame + balhoofd en evt tussenringen)
alstublief
ik had me vergist bruno, ik heb de platte kroon stukken in plaats van dropcrowns nodig. ;D
of nie??
of nie??
Kan Pat er nie aangeraken? Is nu wel op vakantie natuurlijk.. Ik weet dat Risse er heeft, Go-Ride ook maar die zijn duurder. Rechtstreeks vanuit de VS proberen mss?
btw: heb je die Ironhorse al? Benieuwd!
btw: heb je die Ironhorse al? Benieuwd!

yep, deze voor middag aan gekomen.
hoe zit het met uw machien?
we vertrekken volgende maandag op verlof, dus het moet vrij rap gaan.
pie schreef:
yep, deze voor middag aan gekomen.
Nu kan het normaal echt niet lang meer duren eer mijn machien er is, hopelijk alles tegen augustus?.. (!) Moeten we dan maar nog eens afspreken, "t begint terug serieus te kriebelen dat het zeer doet!

cheers
pie schreef:
ik had me vergist bruno, ik heb de platte kroon stukken in plaats van dropcrowns nodig. ;D
of nie??
Deze? http://www.go-ride.com/prod_lowriders.html
gewoon plat meppen met een mok0r.
Castor schreef:
[pie schreef:
of nie??
Deze? http://www.go-ride.com/prod_lowriders.html
Ziet er vet uit :P
Ze bestaan dus wel, maar ik bedoelde da ze die ni hadden bij Marzocchi zelf
want voor bijna alles op de markt zijn custom stukken te verkrijgen als ge wa zoekt, deze had ik nog ni gezien, maar ben nog maar een week of zo weer online na 10 maand.
Pie; die platte kronen kunnen dan idd wel interessant zijn voor je IH, want zelfs op 170mm blijft de 888 wel wat langer dan de Boxxer, maar eerst gewoon proberen op 170mm. Wat wel is met de platte kronen, dat je dan evt. wel met 200 zou kunnen rijden zonder dat de vork TE plat gaat liggen. Moet ongeveer hetzelfde uitkomen qua geometrie als 170 met std. kronen
Hebben jullie de prijs al eens bekeken?
Go-ride 888 Lowrider Crown Pricing:
Lower crown with steerer tube: $199
Upper crown: $99
Sly schreef:
Hebben jullie de prijs al eens bekeken?
Yep, dat is de prijs die ze in de VS vragen, moet je ze nog tot in België krijgen!
@Bruno: Het converteren van 200mm naar 170mm kost een pak geld en kan niet zomaar worden gedropt tot de veerweg die jij wilt. Marzocchi heeft een of andere 200->170mm kit te koop maar ik dacht dat deze ergens rond de 300€ kost.. de 170mm versie wordt hier in de Benelux naar mijn weten trouwens niet verkocht.
-
- Contacteer:
@Bruno: Het converteren van 200mm naar 170mm kost een pak geld en kan niet zomaar worden gedropt tot de veerweg die jij wilt. Marzocchi heeft een of andere 200->170mm kit te koop maar ik dacht dat deze ergens rond de 300€ kost.. de 170mm versie wordt hier in de Benelux naar mijn weten trouwens niet verkocht.
170mm versie wordt, bij mijn weten, idd. niet standaard gevolgd door de groothandels .
We hebben het geprobeerd, maar veerweg is idd. niet zomaar à la carte in te stellen (behalve misschien door het volledig ombouwen met custom gemaakte onderdelen, maar dat is wellicht economisch niet haalbaar...).
Veerweg aanpassen kan bij veel andere modellen trouwens wel vrij makkelijk.
Ombouw naar 170mm veerweg kan eenvoudig met een factory kit en die kost net geen 250,00€
Je behoudt dan de cartridges voor 200mm, zodat de vork ten allen tijde terug op haar oorspronkelijke veerweg gezet kan worden
170mm versie wordt, bij mijn weten, idd. niet standaard gevolgd door de groothandels .
We hebben het geprobeerd, maar veerweg is idd. niet zomaar à la carte in te stellen (behalve misschien door het volledig ombouwen met custom gemaakte onderdelen, maar dat is wellicht economisch niet haalbaar...).
Veerweg aanpassen kan bij veel andere modellen trouwens wel vrij makkelijk.
Ombouw naar 170mm veerweg kan eenvoudig met een factory kit en die kost net geen 250,00€
Je behoudt dan de cartridges voor 200mm, zodat de vork ten allen tijde terug op haar oorspronkelijke veerweg gezet kan worden