honda downhill
Moderator:Beheerders
hey mense,
in de telegraaf van 22 januari stond een bericht over een nieuwe honda downhill fiets, heeft nog iemand dat gezien? met automatische versnellings naaf,.. wat is daar het nut nou weer van
niaboc
in de telegraaf van 22 januari stond een bericht over een nieuwe honda downhill fiets, heeft nog iemand dat gezien? met automatische versnellings naaf,.. wat is daar het nut nou weer van
niaboc
-
Re:honda downhill
staat ook een artikel over in de nieuwste DIRT dacht ik
-
in de telegraaf van 32 januari ?
Verkrijgbaar vanaf 01-04-04 zeker
Verkrijgbaar vanaf 01-04-04 zeker

Ge kent die spleetogen,die willen altijd dat ietsje verder gaan dan al de anderen.
Dus nu gaat die fiets voor u bepalen wanneer er gaat geschakeld worden,dit kan wel eens fout aflopen
Dus nu gaat die fiets voor u bepalen wanneer er gaat geschakeld worden,dit kan wel eens fout aflopen

*gaaaaaap*
Mogguh, ongeveer een jaar onder een steen liggen slapen ofzo?
Nieuws is zo oud als me oma dr kont, Minnaar gaat volgend jaar voor Honda rijden op t ding. Ik vind m persoonlijk niet mooi vanaf t plaatje maar wie weet... En t nut van versnellingen in je naaf? Kijk anders ff op de Rholoff site ofsjoow.
dit is m by the way...
Mogguh, ongeveer een jaar onder een steen liggen slapen ofzo?
Nieuws is zo oud als me oma dr kont, Minnaar gaat volgend jaar voor Honda rijden op t ding. Ik vind m persoonlijk niet mooi vanaf t plaatje maar wie weet... En t nut van versnellingen in je naaf? Kijk anders ff op de Rholoff site ofsjoow.
dit is m by the way...
Der stond ook een artikel erover in de MBUK van vorige maand, persoonlijk vind ik die fiets er niet zo goed uit zien, want trop est trop vind ke en ik vind die fiets toch wel wat overdreven hoor, maarja, das mijn gedacht é ::)
Ik denk niet dat het om een automatisch versnellingssysteem gaat, wel om een intern systeem. En de voordelen daarvan lijken met wel duidelijk: geen geklooi meer met afstellen, geplooide derailleurs, vuil, kettingspanners, enz.
-
k heb in de Duitse Bike-aktiv (?) een artikel gelezen over deze fiets.
Het is gewoon een 7 versnellings deraileursysteem dat verstopt is in de Carbon-Box, en daardoor lekker beschermd zit. Verder voordeel Ketting loopt rond het draaipunt, als het goed is minder last van invloed op de vering.
De testers waren in ieder geval zwaar onder de indruk...
Groet, Lars
Het is gewoon een 7 versnellings deraileursysteem dat verstopt is in de Carbon-Box, en daardoor lekker beschermd zit. Verder voordeel Ketting loopt rond het draaipunt, als het goed is minder last van invloed op de vering.
De testers waren in ieder geval zwaar onder de indruk...
Groet, Lars
wist niet dat t al oud was,..... maar t was voor mij iniederrgeval nieuw nieuws
niaboc
niaboc
Tegenwoordig ziet hij er zo uit:

ik vind t er wel goed uit zien,.. maar is het ook goed, maar ik hoorde van iemand dat het nog niet zeker was dat ie in productie gaat
Tsja... het ziet er in ieder geval apart uit... Vind het idee opzich wel slim van die versnellingen...
mvg Ninko
mvg Ninko
nu zie je wel het moterblok liggen wat de mensen al 100 keer aan me hebben gevraagt: he waar is je moterblok???
niaboc schreef:
ik vind t er wel goed uit zien,.. maar is het ook goed, maar ik hoorde van iemand dat het nog niet zeker was dat ie in productie gaat
Waar gaat Minnaar dan op rijden? Op een 250 zonder blok of zo?
greetz
bettes
-
fantastisch materiaalgebruik man.
Echt een sublieme bike.
Weg met het stramien, rijd op deze downhillmasjien.
E
Echt een sublieme bike.
Weg met het stramien, rijd op deze downhillmasjien.
E
Ik kan verklappen dat er binnenkort nog een merk met versnellingsbak komt. Mag nie zeggen wie, maar het beloofd spectaculair te worden...
Nou wat een verrassing...
Het zal op zijn minst GT of Nicolai worden... ::) :P
Dn Helle schreef:
Nou wat een verrassing...
Die misschien ook wel, maar waarvan ik het weet is een ander merk... :P
versnelling in een fiets
naa niks voor mij.
Hij ziet er trouwens wel nice uit

Hij ziet er trouwens wel nice uit

hij is zijn moeterblok zeker kwijt.
anders kunnen ze net zo goed dat gat kleiner maken want dan is ie lichter en dan heb je er in NL nog wat aan.
anders kunnen ze net zo goed dat gat kleiner maken want dan is ie lichter en dan heb je er in NL nog wat aan.
Ik kreeg vandaag te horen dat Gregg nog altijd niet getekend heeft bij Honda....
Zou het kunnen dat Fabien Barel daar ook bij gaat rijden.