Ben vandaag ermee in Malmedy gaan rijden (je moet wat als de bikeparks dicht zijn he?) De eerste indrukken zijn goed. Hoezo lijnen rijden, gewoon rechtdoor bollen! Klimmen gaat ook wel goed dankzij de RTA van de vork (4cm lager). Klimmetjes (mega steil) die met m"n RM 3 van de 4 keer lukken, ging met deze in 1 keer. Wortelsecties? geen probleem

Alleen het gewicht is wat hoger, dus moest ik harder stampen en wat vaker afstappen om op adem te komen, toch meer trainen dus.
Over de SPV kan ik kort zijn. Het werkt verdomde goed. Met 100 psi in de achter demper gaat ie pas bobben als ik flink aanzet. In de voorvork heb ik 30 psi zitten (minimum) omdat ie nauwlijks inveert als je erop gaat zitten. Maar de sag op een FR bike zal wel anders gemeten worden ofzo, hij is iig niet te stug. Ik moet beide veerunits alleen nog wat meer tunen, want aan de compressie demping ben ik nog niet geweest.
D"r zijn ook dingen die ik minder vind, zoals de kabelloop onder de bovenbuis. HOewel ik ook niet zou weten hoe het beter kan. En de achterbrug staat 3mm te ver open (dus 138mm breed ipv 135mm)
Als de nieuwe remmen er zijn ga ik wat closeups maken en op de website zetten, dus stay tuned
Oja, dat zadel. Mooi is anders, maar ik heb nog een Flite liggen of een Vetta Italia. Beide zijn minder mooi als deze, maar dat wordt nog verandert