Re:Bergschenhoek
Moderator:Beheerders
Dit bericht is voor een ieder die wel eens op de baan in Bergschenhoek fietst.
Vandaag waren er weer een aantal menschen die het nodig vonden om dat kleine stukje over het terras te fietsen in plaats van te lopen.
Dit heeft tot gevolg dat er geen fiets meer over het terras mag, dus ook niet meer aan de hand.
Ik hoop dat een ieder de moeite wil nemen om ff om te rijden. Mochten jullie dit namelijk negeren, dan loopt de toekomst van de baan gevaar.
Groeten,
Jeroen
Vandaag waren er weer een aantal menschen die het nodig vonden om dat kleine stukje over het terras te fietsen in plaats van te lopen.
Dit heeft tot gevolg dat er geen fiets meer over het terras mag, dus ook niet meer aan de hand.
Ik hoop dat een ieder de moeite wil nemen om ff om te rijden. Mochten jullie dit namelijk negeren, dan loopt de toekomst van de baan gevaar.
Groeten,
Jeroen
wat een eikels, schop ze jeroen >:(
-
Stelletje!!!!!!!!
Wij het hele jaar lopen, en moetne ene paar gasten het weer voor de rest verpesten, jullie wordne bedankt!!!!!
Omfietsen is geen probleem, wanneer wordt er begonne nmet de werkzaamheden? Nog hulp nodig?
Wij het hele jaar lopen, en moetne ene paar gasten het weer voor de rest verpesten, jullie wordne bedankt!!!!!
Omfietsen is geen probleem, wanneer wordt er begonne nmet de werkzaamheden? Nog hulp nodig?
-
Ben je al begonnen met graven. ???
mhh ik wist vorige keer nie dak moest lopen maarja t was ook helemaal nie druk we waren met zn 2en ;D
Voorlopig ff omlopen dus.
Als iedereen zich hier aan houdt dan kunnen we misschien weer goodwill terug scoren.
Ik ga misschien na het skiseizoen een bord ophangen bij de ingang van het terras.
Verder zou er vandaag weer verder gegaan worden met graven... maar de radiator van de kruiwagen was naar den ....... dus die heb ik net eerst even vervangen. Ik ben zo onderweg!
Als iedereen zich hier aan houdt dan kunnen we misschien weer goodwill terug scoren.
Ik ga misschien na het skiseizoen een bord ophangen bij de ingang van het terras.
Verder zou er vandaag weer verder gegaan worden met graven... maar de radiator van de kruiwagen was naar den ....... dus die heb ik net eerst even vervangen. Ik ben zo onderweg!
Kick some ass, Jeroen...
Harold en ik (mijzelf ) komen ook zeker helpen met graven......
Harold en ik (mijzelf ) komen ook zeker helpen met graven......

-
heb je je zoontje al eige handschoenen gegeven topcat?
Heen nu continue om fietsen naar Bergschenhoek.
Als je terug naar de parking loopt en op het terras stopt om een biertje (of een andere versnapering) te kopen, wordt het gedoogd als je met je fiets over het terras loopt.
Dus of terug om fietsen, of aan de zuip in de skihut.
Als je terug naar de parking loopt en op het terras stopt om een biertje (of een andere versnapering) te kopen, wordt het gedoogd als je met je fiets over het terras loopt.
Dus of terug om fietsen, of aan de zuip in de skihut.
Of terug omhoog LO-PEN... onder het prikkeldraad door (www.mag.dit.nl) & dan langs het XC pad DH-end omlaag tot aan de parkeerplaats! ;D
Jammer van "die" gasten die te lui zijn om te LO-PEN over het terras...
maar eerlijk gezegd de meesten weten het niet Surfstad.
Er komen gasten van kweeniewaar die voor het eerst op de BSX zijn, en weten niet wat het beleid is van de skibaan-eigenaar. Niet fietsen over het terras of de "shortcut" nemen over de borstelbaan.
Ralphmalph die hoopt dat de BSX een blijvertje word...
Jammer van "die" gasten die te lui zijn om te LO-PEN over het terras...
maar eerlijk gezegd de meesten weten het niet Surfstad.
Er komen gasten van kweeniewaar die voor het eerst op de BSX zijn, en weten niet wat het beleid is van de skibaan-eigenaar. Niet fietsen over het terras of de "shortcut" nemen over de borstelbaan.
Ralphmalph die hoopt dat de BSX een blijvertje word...
Idd de meeste weten het niet. Wij (rene en ik) waren zondag de eerste die om moesten lopen omdar er net een paar (*kuch XCers)waren geweest die over het terras fietsten. Nu hadden wij op dat moment de fiets in de hand maar we kwamen in eerste instantie aan gefietst en wij zijn toch al vaak genoeg in Bergschenhoek geweest. Maarja in het vervolg dus gewoon omlopen, kleine moeite.
En Jeroen volgende keer nemen we een schep mee
En Jeroen volgende keer nemen we een schep mee

Terrible_One schreef:
heb je je zoontje al eige handschoenen gegeven topcat?
Scherp hoormaarre ik heb er mooi een paar Fox gloves bij,
Thanx to little Bo.... Hij was goed bezig zaterdag.... ;D
Hij wilde ook nog jouw helmpie pakken, maar die mocht ie van mij late ligge. ;D
zijn er nu elk weekend mensen op berschenhoek?
anders kom ik ook even langs
anders kom ik ook even langs
-
Yo, bel mij gewoon. Als je een keer zin hebt om te komen.
jah good idea general dan wil ik wel mee ;D
In mijn onwetedheid heb ik ook over het terras gefietst, Ik zal het niet meer doen. Maar een duidelijk bord zou goed zijn.
Keep on the good work :-*.
Keep on the good work :-*.