Hulp voor Nieuw Skate/bmx park in Gent (belgique)
Moderator:Beheerders
Tbo, Vettige Harrie en andere StreetNeuckers luister eens ff.
Er gaat een nieuw skate/bmx park open in Gent.
Dit is officieel...!!!
Maar ze zoeken mensen die wat willen helpen ivm de inrichting ervan.
Aangezien jullie de beste van de wereld(Gent) zijn gelieve contact op te nemen met :
hans.de.neef@tijd.com
Opgelet heren gene zwans verkopen want dit is een serieuze meneer !
Er gaat een nieuw skate/bmx park open in Gent.
Dit is officieel...!!!
Maar ze zoeken mensen die wat willen helpen ivm de inrichting ervan.
Aangezien jullie de beste van de wereld(Gent) zijn gelieve contact op te nemen met :
hans.de.neef@tijd.com
Opgelet heren gene zwans verkopen want dit is een serieuze meneer !
-
- Forumbeheerder
Re:Hulp voor Nieuw Skate/bmx park in Gent (belgique)
ik ken wel wa goei bmxers is bxl
will ask around
t zou in of bij den ACEC zijn.
Den acec roels. dikke fuiven geweest daar. En den boot van den democrazy ligt daar vlakbij
will ask around
t zou in of bij den ACEC zijn.
Den acec roels. dikke fuiven geweest daar. En den boot van den democrazy ligt daar vlakbij
Plonsita schreef:Opgelet heren gene zwans verkopen want dit is een serieuze meneer !
Dat doen die jongens nooittttttttttttt ::)
ik wil helpen,als ik er dan met de mtb in mag ,kzal hem eens een mailtje sturen...
t-bo schreef:
ik wil helpen,als ik er dan met de mtb in mag ,kzal hem eens een mailtje sturen...
same here; ik wil helpen als de 26" -ers toegelaten zijn. Plons; ik heb gehoord van Vettige haarie dat jij foto"s hebt genomen van hoe het er nu uitziet.. heb je die?
fantastisch initiatief trouwens!
ik denk wel dat jullie scheef gaan bekeken worden als je als 26incher ne keer gaat zeggen wa voor toestellen ge wilt, in een skate/bmx park...
Vorig jaar waren ze dat ook al eens van plan. Dit jaar zou Jordan van Troy Lee Europe eindelijk toestemming hebben gekregen van de stad Gent om een raceparcour aan te leggen (indoor of buiten blijft nog de vraag) en daarbij ook een skateparkske uit te bouwen. Eerst zien wat er van komt natuurlijk. Als het er komt zal Tim die nu bij Moving Store werkt er een bmx/dirt/dual/dh winkelke openen.
Ik ben de locatie al eens gaan checken: een prachtige hangar waar reeds een indoor motocross parcourke is. De concierge die me vriendelijk de deur wees vertelde me nog "dat het hier binnenkort ook voor de bmx is" dus ik heb nog hoop. Jammer dat Jordan niet antwoord op mijn verzoek te willen helpen. Benieuwd of dien Hans wat meer kan vertellen!
Anyway een bmx raceparcourke MOET er komen in Gent, want anders word ik ZOT!
Ik ben de locatie al eens gaan checken: een prachtige hangar waar reeds een indoor motocross parcourke is. De concierge die me vriendelijk de deur wees vertelde me nog "dat het hier binnenkort ook voor de bmx is" dus ik heb nog hoop. Jammer dat Jordan niet antwoord op mijn verzoek te willen helpen. Benieuwd of dien Hans wat meer kan vertellen!
Yeah, zo lang ze maar 26" toelaten op het parcours :P
ze zouden beter een concrete skatepark leggen zo een super groot en diep,wouuuuuuuuw
stino schreef:
ik denk wel dat jullie scheef gaan bekeken worden als je als 26incher ne keer gaat zeggen wa voor toestellen ge wilt, in een skate/bmx park...
Maar voor 26inch heb je toch geen speciale toestellen nodig, ik rijd bijna alleen maar in skatehallen, die door bmx"ers en skateboarders is gemaakt. Die zeiden ook dat het wel heel lastig is om met zo"n bike rond te karren in zo"n hal. Maar het gaat allemaal makkelijk, ik doe op me mountainbike meer dan sommige bmx"ers daar.
Tuup J schreef:
[stino schreef:
Maar voor 26inch heb je toch geen speciale toestellen nodig, ik rijd bijna alleen maar in skatehallen, die door bmx"ers en skateboarders is gemaakt. Die zeiden ook dat het wel heel lastig is om met zo"n bike rond te karren in zo"n hal. Maar het gaat allemaal makkelijk, ik doe op me mountainbike meer dan sommige bmx"ers daar.
was dat ook maar waar in anderlecht, daar doen die BMX"ers tailtap 360s

Bij ons in de skatehal komen veel bmx"ers uit duitsland, zelfs uit Spanje en Frankrijk. Maar daar zitten echt een paar goeie tussen, Jurgen Funk komt ook elke week, deze gast doet ook mee met de x-games enzo, dus dan weet je wel welk niveau sommige bmx"ers daar rijden. Dan sta je echt met je mond open te kijken.
Jurgen Funk: Drop in To X-up.

Moet je voorstellen als die gast 2 meter moet fietsen dat ie dan al 3 keer een 360 heeft gedaan, en dan doet ie tussendoor nog ff een bunny hop table top en barspin.
Jurgen Funk: Drop in To X-up.

Moet je voorstellen als die gast 2 meter moet fietsen dat ie dan al 3 keer een 360 heeft gedaan, en dan doet ie tussendoor nog ff een bunny hop table top en barspin.
-
fre schreef:
Vorig jaar waren ze dat ook al eens van plan. Dit jaar zou Jordan van Troy Lee Europe eindelijk toestemming hebben gekregen van de stad Gent om een raceparcour aan te leggen (indoor of buiten blijft nog de vraag) en daarbij ook een skateparkske uit te bouwen. Eerst zien wat er van komt natuurlijk. Als het er komt zal Tim die nu bij Moving Store werkt er een bmx/dirt/dual/dh winkelke openen.
ik ken jordan persoonlijk kan ik helpen??? ik denk dat hij er geen tijd voor heeft die is hhel druk bezig mee vanalles en nog wa. ik w8 al 2 jjar tot zn procross winkel opent bij madhouse in lokeren
- King Zeus @ DirtE19
t-bo schreef:
ze zouden beter een concrete skatepark leggen zo een super groot en diep,wouuuuuuuuw
er zijn plannen om zoeentje aan te leggen in Wilrijk, maar of dit er echt daat door komen...
Jordan heeft het mss druk, maar Hans heeft me al metteen teruggemaild. Tof!
de mac,ma wilrijk is da nie waar da pat zijnen winkel is??King Zeus schreef:
[t-bo schreef:
er zijn plannen om zoeentje aan te leggen in Wilrijk, maar of dit er echt daat door komen...
t-bo schreef:
[de mac,ma wilrijk is da nie waar da pat zijnen winkel is??King Zeus schreef:
[t-bo schreef:
Ja daar ligt Pat zijne winkel
Tuup J schreef:
Alle lof voor TuupJ ;D ;D
Nee, hij rijd inderdaad erg goe din die skatehal, en dat ie nu 24" rijd laten we maar ff buiten beschouwing
Frappi
Thanx Frappi nu jij nog ;D
kheb een mail weer gekregen,en ij ging mij contacteren om aftespreken
en tis de bedoeling da ze ze gaan openen in febr-maart
en tis de bedoeling da ze ze gaan openen in febr-maart
@ozzeTuup:: De eer op Parkmeister te zijn is geheel aan jou
Aan jouw heb ik nog wat Frappi. ;D. Moesten der meer zoals jouw zijn :-*