welke wielen?
Moderator:Beheerders
ik ben nog steeds onderdelen aan het zoeken voor mn nog te samenstellen bike, nu ben ik met de wielen bezig, en heb dit ongeveer gezien:
voor 129,- euro :
http://www.bike-mailorder.de/catalog/pr ... a990b2d388
voor 139,- euro:
maakt het veel uit?
voor 129,- euro :
voor 139,- euro:
maakt het veel uit?
Re:welke wielen?
die wielen met die grimeca naven zijn voorzien van industrielagers.... Geen id of het echt voordelen tijdens het rijden maar het is wel een stukkie duurzamer dan de kogeltjes in die deore naven denk ik persoonlijk..
en daarbij is die Sun velg bijna een cm smaller dat die andere..
ik weet niet precies waar je ze voor gaat gebruiken maar 37mm is wel errug breed in mij ogen.... (helemaal in combi met niet al te brede banden)
mzzls Gemini
en daarbij is die Sun velg bijna een cm smaller dat die andere..
ik weet niet precies waar je ze voor gaat gebruiken maar 37mm is wel errug breed in mij ogen.... (helemaal in combi met niet al te brede banden)
mzzls Gemini
zijn de single track velgen sterk genoeg voor lomp rijgedrag?
niet vuelta"s bij bikemailorder kopen ask martijn maar

hoezo niet?
is bikemailorder betrouwbaar? ik ben bezig met een fiets samen te stellen en de meeste onderdelen haal ik daar denkik vandaan. is dit verstandig? of zijn alleen die wielen slecht?
is bikemailorder betrouwbaar? ik ben bezig met een fiets samen te stellen en de meeste onderdelen haal ik daar denkik vandaan. is dit verstandig? of zijn alleen die wielen slecht?
deore naven zou ik niet nemen, niet al te beste lagers, lage spaakbevestiging, dus ik zou voor de grimecca/single track optie gaan van 139 euro
vuelta"s is niks mis mee opzich, zo bouwen allen niet bijster sterke wielen daar
- dobbel our zero
rij nu met zo"n setje vuelta"s
vind ze wel fijn
en tis toch mooi dat ze breed zijn?
kun je er tenminste makkelijk brede bandjes op zetten
vind ze wel fijn
en tis toch mooi dat ze breed zijn?
kun je er tenminste makkelijk brede bandjes op zetten

hoezo geen sterke wielen?
om dat die nippels niet sterk genoeg vast zitten bij martijn(ook van bikemailorder) na een paar dropjes zaten er al slagen in.
kunje die dan niet zelf aandraaien?
emielow schreef:
ja maar als je 586 keer je nippels moet aandraaien per rit wordt dat gouw vervelend
-
op wielen sparen, is problemen baren.......
........pervert schreef:
op wielen sparen, is problemen baren.......
precies
GT dudette schreef:
[emielow schreef:
ja maar als je 586 keer je nippels moet aandraaien per rit wordt dat gouw vervelend
loctite......... ;D
actionsports.de maakt betere wielen ;D
planet X - BMF, prachtig, ook velgrem mogelijk, harstikke breed, volgens mij ook harstikke sterk
sommigen onder ons rijden prima dh op de tubeless xc velgen van mavic. wat voor wiel geschikt is voor je hangt af van wat je doet en hoe je rijdt plus wat je weegt. ik heb een setje van die vuelta dh velgen en die blijven wel heel. eerst met te lage spaakspanning een flinke hoogteslag erin gedropt, maar daar van geleert en nu de boel wat strakker zetten en het gaat prima. das voor urban gebruik... voor dh/ds etc. heb je toch minder sterke wielen nodig ALS: je niet tegen bomen aan stuurt, of tegen hoge rotsen en dat soort ongein. ik ben nu nog een ht aan het bouwen en daar komen d521"s in. is toch erg sterk en net wat lichter dan 321"s. achteraf had 219 ook prima geweest... maarja. ik sluit me verder wel aan bij perverts uitspraak over het besparen op wielen.... tip om echt te besparen: bouw ze lekker zelf!
zodat je je achteraf kan af vragen waarom je nu in "s hemelsnaam een non disc naaf hebt ingespaakt in een 321 ;D
zane
(ik dus...)
zane
(ik dus...)
Ah Zane, dat geeft de burger moed!
-
Zane! schreef:
zodat je je achteraf kan af vragen waarom je nu in "s hemelsnaam een non disc naaf hebt ingespaakt in een 321 ;D
zane
(ik dus...)
HAHAHAHAHAHAHA dit is echt te grappig!! Zane ruleert nog steeds!
- dobbel our zero
Zane! schreef:
zane
(ik dus...)
om mee te posen ofzo? ;D
...yeah Zane don"t giv" a f*ck about no breekes........
Zane! schreef:
zane
(ik dus...)
Go ZANE, Go ZANE, ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE,ZANE!!!!!!!!!!!!!!!!!