weet iemand hier meer van
Moderator:Beheerders
http://www.pinkbike.com/photo/pbpic125130.jpg
ik wil vooral de prijs weten.
en een link mischien naar een site
ik wil vooral de prijs weten.
en een link mischien naar een site
Re:weet iemand hier meer van
duur speelgoed; maar het voelt heel erg licht aan. Ik heb het frame vastgehad op Eurobike, alsook het andere kwaliteitsmateriaal dat ze maken. Ik denk dat de prijs rond de 1000€ ligt.. vraag het eens aan pat, die is er verdeler van (hallo@abcfiets.com)
-
- Contacteer:
Ik heb nog geen weet van een definitieve eindverbruiker prijs (voor het frame, voor de andere spullen wel): de laatste keer dat ik ze sprak, was het Stone Edge Kickdown frame in het eind ontwerpstadium!
Een leuk detail bij de balhoofdstelletjes van dit merk is: als je er eentje aankoopt, zit er een tegoedbon bij en als je die, samen met de topcap, naar hen terugstuurt, laseren ze je naam erin en sturen hem je terug
Als je nog steeds meer details over het frame wil, pen het dan hier ff neer, dan neem ik per email contact met je op, want hallo@abcfiets is momenteel ff niet de goede weg ...
Een leuk detail bij de balhoofdstelletjes van dit merk is: als je er eentje aankoopt, zit er een tegoedbon bij en als je die, samen met de topcap, naar hen terugstuurt, laseren ze je naam erin en sturen hem je terug

Als je nog steeds meer details over het frame wil, pen het dan hier ff neer, dan neem ik per email contact met je op, want hallo@abcfiets is momenteel ff niet de goede weg ...
fuck waarom zijn dit soort frame"s altijd zo duur. ik denk aan de foes en de intense tazer
-
- Contacteer:
Advies verkoop is 990,00Euro en het frame zal rond begin december 2003 verkrijgbaar zijn in 2 kleurstellingen.
1000 euro voor dit frame ?
ziet er niet echt verkeerd uit.... en die dorada maakt het echt helemaal aff...
Vind het net een gazelle.
surfstad schreef:
Vind het net een gazelle.
daarom kost ie ook 990!