blokkering stuur
Moderator:Beheerders
er heeft ooit iets bestaan waarmee je je stuur kon blokkeren zodat hij niet je bovenbuis kon beschadigen bij een val, het werd bevestigd bij de kroon van de voorvork... (dit is uiter alleen nog voor shermans handig en niet voor vorken met een dubbel kroon)
iemand die dit kent of iets wat er op lijkt?>
iemand die dit kent of iets wat er op lijkt?>
Re:blokkering stuur
hoe kan je stuur je bovenbuis raken??
-
pZyteX schreef:
hoe kan je stuur je bovenbuis raken??
Als je valt en je stuur klapt naar 1 kant raakt hij je bovenbuis toch.
Natuurlijk niet bij DC vorken en vast ook niet bij ieder model frame.
in mijn geval je remhendel die je bovenbuis beschadigt, na navraag bleek iemand ooit iets te hebben gezien voor downhillers.... dit system werkt uiteraard alleen voor gewone vorken... het zorgt dus dat je stuur niet helemaal omkan slaan en over je bovenbuis gaat.
wie o wie kan mij helpen?
wie o wie kan mij helpen?
misschien is het een idee zo"n bmx pad op die plek te plaatsen
je bedoelt toch niet de dampenator?????????????

geen idee,
zou je me kunnen vertellen hoe hij werkt, via google kon ik niet een goede site vinden
zou je me kunnen vertellen hoe hij werkt, via google kon ik niet een goede site vinden
-
Of je monteerd een extra spacer onder je stem, zodat je remhendel/stuur niet de bovenbuis raakt.
wat voor frame/vork heb je eigenlijk
trek8500,dukexc, extra spacers is geen optie
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
gewoon de remhendels wat meer naar boven zettn.
nee hee! dan kan je niet normaal meer remmen.... ik moet echt bovenstaande systeem zien op te sporen! wat houdt de dampenator nou in?>
ja systeem zou je nog wel moeten kunnen vinden... wordt ook no gweleens gebruikt op dames fietsen met een mandje erop... doe zorgt er dan voor dat hun voorwiel niet omklapt als ze bij de supermert de mandje vol zitte te laaie...
mvg Ninko
mvg Ninko
suggesties welke merken zoiets zouden kunnen hebben?
wie kan mij alsjeblieft helpen met info over de dampenator en over waar het eerder genoemde blokkerings systeem te vinden is? jullie zouden me zeer gelukkig kunnen maken