Minnaar Wereldkampioen DH
Moderator:Beheerders
Greg Minnaar wereldkampioen DH geworden in Lugano, voor Mickael Pascal en Fabien Barel. Steve Peat werd vierde.
Bij de dames volledig Frans podium: Anne-Caro op nummer 1, gevolgd door Sabrina Jonnier en Nolvaen Le Caer.
Greetz,
Animine
Bij de dames volledig Frans podium: Anne-Caro op nummer 1, gevolgd door Sabrina Jonnier en Nolvaen Le Caer.
Greetz,
Animine
Re:Minnaar Wereldkampioen DH
Alles was te volgen op France 2 ;D
Hoe hebben de Nederlanders het er af gebracht???
- cHoc
ET deed niet meer mee???
-
cHoc schreef:
ET deed niet meer mee???
Nee, die is na vorig seizoen gestopt, doet nu aan rallyrijden.
-
jojo schreef:
Heren:
http://www.lugano-mtb2003.org/materiale ... al_Rkg.pdf
Dames:
http://www.lugano-mtb2003.org/materiale ... al_Rkg.pdf
- cHoc
Santa Cruz schreef:
[cHoc schreef:
ET deed niet meer mee???
Nee, die is na vorig seizoen gestopt, doet nu aan rallyrijden.
dat klopt, maar hij wilde eerst nog alleen de wereldkampioenschappen wel mee doen.
blijkbaar dus toch niet meer
cHoc schreef:
ET deed niet meer mee???
Er staat toch dat minaar gewonnen heeft, you do the math...

-

Nico Vink 18de algemeeen !?! Hallo kroket ! Enne.... kijk ook es naar de namen die daar achter komen !
De Bever, 63e ???
Verder geen Ollanders ??

-
nico beter dan de bever en nog dubbel zo jong, das de toekomst!
Ok goed one..... Maar verder geen Nederlanders mee gedaan, Verrast me !
Nu woensdag om 9u wijdt Eurosport een half uurtje
aan het WK. Hopelijk niet alleen XC

- Hydraulic_Pimp
Damn, de nico is toch wel goe bezig ze maat
Leuke verandering voor Steve Peat, na 2 opeenvolgende jaren van 2e plaats, nu eens 4e ;D
Greetz,
Animine
Greetz,
Animine
-
Dit schrijf ik als Prive en nie als Bombproof, laat dat ff duidelijk zijn.
De KNWU heeft met zijn toelatingseisen de DH sport definitief de nek omgedraaid.
Blijkbaar is het intressanter te gokken op de Xc rijders die eventueel mogelijkerwijs de olympische spelen mogen rijden over 20 jaar.
Heel heel erg sneu hoe de KWNU de NL downhillers weereens de nek omdraait want een Gert Tholen had zeker niet mogen ontbreken, gezien zijn behaalde resultaten en zijn potentieel voor de toekomst. Dan hebben we het nog niet over Koen van Valkenhoef. Dit zijn heren die gewoon 20e plaats rijden, vlak achter de Bever [die is op zijn bek gegaan of nie ?]
Maar goed, voor de KNWU commercieel niet intressant genoeg om een NL kampioen af te vaardigen blijkbaar.
Diepe minachting voor een dergelijke organisatie.
Bah.
De KNWU heeft met zijn toelatingseisen de DH sport definitief de nek omgedraaid.
Blijkbaar is het intressanter te gokken op de Xc rijders die eventueel mogelijkerwijs de olympische spelen mogen rijden over 20 jaar.
Heel heel erg sneu hoe de KWNU de NL downhillers weereens de nek omdraait want een Gert Tholen had zeker niet mogen ontbreken, gezien zijn behaalde resultaten en zijn potentieel voor de toekomst. Dan hebben we het nog niet over Koen van Valkenhoef. Dit zijn heren die gewoon 20e plaats rijden, vlak achter de Bever [die is op zijn bek gegaan of nie ?]
Maar goed, voor de KNWU commercieel niet intressant genoeg om een NL kampioen af te vaardigen blijkbaar.
Bah.

paar verrassende puntjes...
- Nico Proficiat, 18e... super!
- Ann Caro rijd dezelfde tijd als Marcus Klausmann...
Voor den Ollanders was er niets te halen helaas.
- Nico Proficiat, 18e... super!
- Ann Caro rijd dezelfde tijd als Marcus Klausmann...
Voor den Ollanders was er niets te halen helaas.
jojo schreef:
Alleen Bas en Anneke waren present op de wedstrijd...
Bas; gekneusde ribben en een nogal -off-day-...
Anneke; lek na enkele honderden meters al

Bij de 4x kwam Bas nog redelijk mee.. Starten kan hij nog steeds erg goed.. echter tegen het geweld van Pokloc (of hoe was t) en een Lopes is weinig beginnen aan...
-
- Forumbeheerder
BOMBPROOF erik schreef:
Dit schrijf ik als Prive en nie als Bombproof, laat dat ff duidelijk zijn.
Bah.
![]()
Of Gertje en Koen er bij hoorden ja of nee, spreek ik me ni over uit, da weet ik gewoon ni.
Maar in alle landen is t zelfde probleem. Als je in de UK een beetje volgt welke rellen daar geweest zijn over wie wel en wie niet. Das lelijk.
t mooiste verhaal is dat Dale Holmes na een open ruzie met een zielige Scott Beaumont zn gelijk gehaald had. Toen hij dan geselecteerd was om mee te doen en Scott nie,was t helemaal hommeles. Maar de bond heeft aan Dale als mecanieker toegewezen: Papa beaumont......
dat terzijde : Olympics hebben ni alleen de XC verneukt......En da gaat ni over sponsoring, da gaat over eigen zakken vullen van die mannetjes in de bond. Er zou een uitzondering moeten zijn op de wet rond slagen en verwondingen als een bond official lijdend voorwerp is.....
-
Als je een NK organiseert stuur je diegene die NK is geworden naar het EK en WK. Duidelijk. Altijd zo geweest.
Bahalve bij de KNWU nu.
Heb met die kolere toko al vaker woorden gehad in deze trend, de harde kern daar -zal geen namen noemen- laten het aankomen op vrijwilligers die nu -terrecht- de handen ervanaf hebben getrokken.
Leo van Zeeland heeft geen tijd naast het drukke XC, neem ik hem ook nie kwalijk. Ik neem het de organisatie an sich kwalijk dat commercie boven de sport gesteld wordt. Men komt hier overigens open voor uit, destijds toen het NK bijna gecancelled was heb ik stevige briefwisseling per e-mail gehad, en mede door de enorme zeik-kannonade van enkelen onder ons konden we toen in T terrecht. Toen al werd gewoon duidelijk gesteld dat DH niet intressant was, en zich eerst maar eens moest ontwikkelen.................tssssssssssssss.
Goed, als dat zo is, haal dan alle DH gerelateerde foto"s van de website, inclusief die foto van BdeB links boven.
Hypocriete kutbende.
E
Bahalve bij de KNWU nu.
Heb met die kolere toko al vaker woorden gehad in deze trend, de harde kern daar -zal geen namen noemen- laten het aankomen op vrijwilligers die nu -terrecht- de handen ervanaf hebben getrokken.
Leo van Zeeland heeft geen tijd naast het drukke XC, neem ik hem ook nie kwalijk. Ik neem het de organisatie an sich kwalijk dat commercie boven de sport gesteld wordt. Men komt hier overigens open voor uit, destijds toen het NK bijna gecancelled was heb ik stevige briefwisseling per e-mail gehad, en mede door de enorme zeik-kannonade van enkelen onder ons konden we toen in T terrecht. Toen al werd gewoon duidelijk gesteld dat DH niet intressant was, en zich eerst maar eens moest ontwikkelen.................tssssssssssssss.
Goed, als dat zo is, haal dan alle DH gerelateerde foto"s van de website, inclusief die foto van BdeB links boven.
Hypocriete kutbende.
E
in Coo was Zeeland aanwezig, en ook bezig zeg maar. Ik had niet de indruk dat ie daar ff voor de formaliteiten was, echter in Rhausen dit jaar liepen er n paar rond die wat notities maakten en weer weg waren (zo leek t iig)
en steevast "de uitslagen komen op de site" .... nog nooit wat van gezien
zane
ps, ik dacht altijd dat dat gerwin was erik?! weer wat geleerd
en steevast "de uitslagen komen op de site" .... nog nooit wat van gezien
zane
ps, ik dacht altijd dat dat gerwin was erik?! weer wat geleerd
-
Ow dakanook, Gerwin Of Bas, 1 pot nat ?

Heb net samen met Maus en Clerk het avond eten samen met Minnaar en Mike King moeten door staan in Kaprun.
Wat een stelletje simpele saaie yankeedoedels zijn dat zeg.
Vind je het gek dat die Minnaar wint... hij wordt gedrild als een oostblokspeler.....
Verder wel leuk hiero....
quote uit Kaprun voor vandaag;` weed komt harder aan op hogere hoogtes`
Wat een stelletje simpele saaie yankeedoedels zijn dat zeg.
Vind je het gek dat die Minnaar wint... hij wordt gedrild als een oostblokspeler.....
Verder wel leuk hiero....
quote uit Kaprun voor vandaag;` weed komt harder aan op hogere hoogtes`