voullioz trainingspiste?
Moderator:Beheerders
jops, heb 2 jaar geleden met een gehuurde fiets op de piste van voullioz gereden, in het hinterland van de nicoise alpen, de plaatsnaam kan ik niet exact zeggen, wel was het zeeeeer vet met zalige worteltracks, rokgardens, en op het eind een vette gevaarlijke dubbel. heeft iemand deze piste ook al afgevlamd? plons maybe?
kobe
kobe
Re:voullioz trainingspiste?
Peille
en ik ben er nog nie geweest.
maar ik heb wel skaamhaar.
en ik ben er nog nie geweest.
maar ik heb wel skaamhaar.
-
Waar liggen die bulten van Voeljoos ?
E
E
Been there, done that. En tegelijkertijd was Vouilloz met een trail motorke omhoog aan het cruisen.
Ligt vlakbij Monaco.
Ligt vlakbij Monaco.
i.d.d. in Peille .. de makkelijkste manier om dit te vinden is monaco op de kaart zoeken en dan dat ene kleine weggetje omhoog rijden.
Ik ben vorige zomer nog daar gaan rijden. Er is geen lift aaanwezig!!! of hij was in ieder geval niet aan het draaien.
DUS LOPEN MET JE LUIE AARS..
Maar ook dat is goed voor de conditie.
Ik ben vorige zomer nog daar gaan rijden. Er is geen lift aaanwezig!!! of hij was in ieder geval niet aan het draaien.
DUS LOPEN MET JE LUIE AARS..
Maar ook dat is goed voor de conditie.
Nee, er is geen lift. Ook geen ski-piste trouwens! Gewoon zorgen dat je door een auto op de top gedropt kan worden. Je bent overigens een stuk sneller beneden dan die auto! Zelfs als je traag bent zoals ik.
Oja, het laatste stuk van het parcours heb ik ook nog met XC bike gedaan. Da"s wel spannend.
Parcours eist wel veel van je materiaal trouwens.

Oja, het laatste stuk van het parcours heb ik ook nog met XC bike gedaan. Da"s wel spannend.
Parcours eist wel veel van je materiaal trouwens.
-
- Forumbeheerder
Parcours heet La Grave de Peille.
Iedere jonge kerel in t dorp weet waar t ligt want de vouilloz broers zijn WEINIG bekend daar.
Ik heb ooit iemand gekend die beste maatjes was met broer Vouilloz en die zei me wel om NOOIT snachts op die baantjes daar te gaan rijden. Want dan is heel t dorp aan t rallyen in de bergen. Niemand van heelt dorp heeft trouwens ooit begrepen waarom Vouilloz hem met dat fietsen kon bezig houden. Hij is gewoon beter in rally.
Iedere jonge kerel in t dorp weet waar t ligt want de vouilloz broers zijn WEINIG bekend daar.
Ik heb ooit iemand gekend die beste maatjes was met broer Vouilloz en die zei me wel om NOOIT snachts op die baantjes daar te gaan rijden. Want dan is heel t dorp aan t rallyen in de bergen. Niemand van heelt dorp heeft trouwens ooit begrepen waarom Vouilloz hem met dat fietsen kon bezig houden. Hij is gewoon beter in rally.
Daar moet ik dan dringend eens mijn yaris gaan proberen...
Toyota Yaris Evo VII GT WRC Special Plonsbelg-Team Edition 2003? met stickers?
Nee nee
gewoon ne toyota yaris mongolenversie...
erg genoeg...
erg genoeg...
Plons schreef:
Nee nee
erg genoeg...
PFFFFF kwou net zeggen... dan zou ie toch flink opgefokt moeten worden. :?Mischien lukt het wel met een Toyota Yaris T-sport 1.5 vvti.

-
gewoon u banden wa zachter zetten, en wa negerinnen onder u zetel steken, want dikke tetten schijnen een uitermate hoge veerkracht te hebben....
inderdaad peille was het, en er is wel degelijk een lift, en wel degelijke en skipiste, en verderop ligt naart tschijnt een dual-piste, maar die heb ik niet gevonden. het ligt meer tegen nice dan tegen monaco hoor, ik schat op 30 km van nice, monaco ligt toch veel meer naar rechts? ???
Om heel exact te zijn, Peille ligt 17,9 km recht boven Monaco.
Ik heb er nergens een skihelling of lift gezien, maar kan heel goed zijn dat ik niet goed gekeken heb. Druk met andere dingen.
Heel leuk parcour, maar aangezien ik alles kon rijden, was hij niet moeilijk. Wel zwaar door de rotsen, maar niet echt vreselijk jumps ofzo.
Wel vreselijk moeie armen van het remmen en schokken opvangen.
Ik deed er iets van 6,5 minuten over. Profi"s iets van 4.5 ofzo?
Ik heb er nergens een skihelling of lift gezien, maar kan heel goed zijn dat ik niet goed gekeken heb. Druk met andere dingen.

Heel leuk parcour, maar aangezien ik alles kon rijden, was hij niet moeilijk. Wel zwaar door de rotsen, maar niet echt vreselijk jumps ofzo.
Wel vreselijk moeie armen van het remmen en schokken opvangen.
Ik deed er iets van 6,5 minuten over. Profi"s iets van 4.5 ofzo?
hehe reken maar dat ze er minder dat 3 min over doen!heb voullioz al eens zien vliegen en daar waren geen woorden voor nodig :P
Zou goed kunnen. Ik had niet voor niks moeie armen van het remmen. ;D
Oke voor de facts
Record 4.01 by Nico
Kortste tijd daarop door diverse world cup jongens rond de 4.06
C16 ideale band daar, gaan ongeveer 4 runs mee, als je hem al niet eerder lek hebt gereden. Gemiddeld een wiel per dag naar de klote.
Geen Lift aanwezig, start boven bij de electromasten over de rotsblokken klimmen en dan zie je een vaag single trackje. En iedereen die zegt dat dit een simpele baan is is niet wijs.
Iedereen die daar aan heb begin van het jaar weer gaat rijden houdt het ongeveer 6 runs uit op een dag, doe je meer dan zie je waarschijnlijk Monaco ziekenhuis van binnen.
Locatie: vanaf de snelweg richting monaco afslag La Turbie, in La Turbie de route de Peille op dan op een gegeven moment zie je de finish aan de rechter kant, dan iets verder eerste weg rechts omhoog tot je boven bent, dan eerste weg weer rechts. Doorrijden waar de borden verboden toegang staan, dan op het hoogste punt rechts over de rotsen gaan zoeken naar de start.
Ene dat parcours met die lift ???
Record 4.01 by Nico
Kortste tijd daarop door diverse world cup jongens rond de 4.06
C16 ideale band daar, gaan ongeveer 4 runs mee, als je hem al niet eerder lek hebt gereden. Gemiddeld een wiel per dag naar de klote.
Geen Lift aanwezig, start boven bij de electromasten over de rotsblokken klimmen en dan zie je een vaag single trackje. En iedereen die zegt dat dit een simpele baan is is niet wijs.
Iedereen die daar aan heb begin van het jaar weer gaat rijden houdt het ongeveer 6 runs uit op een dag, doe je meer dan zie je waarschijnlijk Monaco ziekenhuis van binnen.
Locatie: vanaf de snelweg richting monaco afslag La Turbie, in La Turbie de route de Peille op dan op een gegeven moment zie je de finish aan de rechter kant, dan iets verder eerste weg rechts omhoog tot je boven bent, dan eerste weg weer rechts. Doorrijden waar de borden verboden toegang staan, dan op het hoogste punt rechts over de rotsen gaan zoeken naar de start.
Ene dat parcours met die lift ???
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Dat is dezelfde piste als die in NWD II ;D