Crankset demonteren
Moderator:Beheerders
Is al wel een paar keer geweest,
maar heb je er perse een cranktrekker voor nodig? geen manier om het zelf te doen?
Erik
:-*
maar heb je er perse een cranktrekker voor nodig? geen manier om het zelf te doen?
Erik
:-*
Re:Crankset demonteren
Jah, en dan je cranks mollen. Een cranktrekker is toch het beste, en meest safe, als je nix wilt slopen.
Ik geef Dn Helle gelijk... en als je er geene hebt gewoon ff langs een fietsenwinkeltje rijden en met mooie grote bambie ogen vragen of ze je crankje los willen draaien..
Nee. gewoon zelf eentje kopen, 1maal dokken en klaar zijn, en nooit meer voor schut staan met je bambioogjes...

als je alle gereedschap koopt terwijl je het nauwelijks gebruikt dan vind ik het toch ram zonde hoor.. het hoort naar mijn idee een beetje bij de service van een fietsewinkel. dus waarom niet gewoon langsgaan, is tenminste kosteloos.........
mwoah. als je het dan nodig hebt, moet je (ik in ieder geval wel) weer naar elsloo.... vrij weinig zin in!!
-
Dn Helle schreef:
Jah, en dan je cranks mollen. Een cranktrekker is toch het beste, en meest safe, als je nix wilt slopen.
Hoe ruig ga jij te werk? Je kan het ook voorzichtig doen, doekje ertussen! Of desnoods met de blote hand.
V.
een cranktrekker kost weinig ja, of je vraagt hem net zoals mij op je verjaardag

gister jarig geweest dus een beetje laat ermee, dalijk maar eens naar de lbs waggelen kijken of ze daar iets hebben..
The Flying V schreef:
[Dn Helle schreef:
Hoe ruig ga jij te werk? Je kan het ook voorzichtig doen, doekje ertussen! Of desnoods met de blote hand.
V.
crank met je hand loshalen? doe dat eens voor
-
ZAG schreef:
[The Flying V schreef:
[Dn Helle schreef:
V.
crank met je hand loshalen? doe dat eens voor
Slaan..? ::)
Of gaat dat niet lukken? Ik heb daar geen last van, 1 inbus is genoeg!
V.
- dobbel our zero
met een grote poelietrekker wil het ook
had niet zo gauw een cranktrekker in de buurt
had niet zo gauw een cranktrekker in de buurt