Flip van Veen schreef:Smittie schreef:Flip van Veen schreef:Headset is al 4cm extra en volgens mij kan de onderste vorkkroon nog verder naar boven tegen de onderste cup aan zit je baseplate wel genoeg omlaag??
En icm met zon
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=58426
headset zou het moeten passen maar hoe hoog staat je onderkroon vanaf de bovenkant van je vorkpoten dan?
een fully intergrated headset kan alleen in frames die daarvoor gemaakt zijn, en dat is deze denk ik niet..
BQDHFR schreef:
Ik meet vanaf de halve cirkel van de onderpoten tot de kroon : ongeveer 15.5 cm
je moet niet vanaf die boog meten..
dit in de rode cirkel moet je meten:

Dit is de kleinste Internal die ik zo snel kon vinden maar het zou kunnen wat Smittie zegt tov de headset! Maar dan nog denk ik dat het zou moeten passen met de juiste maten en pas en meet werk de boxxer erin te krijgen maar de nadelen vallen opzich wel mee hoor het is vooral gewenning maar gewicht is vaak wel meer!
vanaf de cirkel is 16.7 cm ongeveer.
deze boxxer schijnt ook heel licht te zijn, 2500 gram.
Ik heb nu mijn marzocchi er weer even ingezet.
Ik sta op het punt de boxxer alvast in de verkoop te doen.
Ik ben bang dat ik kosten ga maken vanwege nieuwe headset, spacers, framebumpers, en dat het vervolgens een mislukt project wordt.
het grootste nadeel is dat de vork maar 1.7 cm meer is dan mijn marzocchi, daarom vind ik het eigenlijk niet waard.
Als jullie nog een idee hebben hoor ik het graag, maar ik ga er vanuit dat ik gewoon dom ben geweest, en naar de maten had moeten vragen etc. maar ik dacht dat alle boxxers gewoon 200 mm waren en ik vond een dual crown mooi staan op deze bike!
Dankjullie voor alle hulp