RS Argyle solo air naar 2-step/DP air
Moderator:Beheerders
Ik zat te zoeken naar een nieuwe DJ en SS vork die ook geschikt is voor op z'n minst een dagje filthy trails/andere bikeparks.
Eerst dacht ik aan een lyrik met dual position air, maar aangezien die dingen redelijk duur zijn en ik zoiets misschien niet eens nodig heb, dacht ik aan een Argyle.
Stevige vork, zou veel aan moeten kunnen. Als ik deze zou kopen zou het de solo air versie zijn van 140mm. Het enige jammere is dan dat er geen traveladjust opzit...
Mijn vraag is dus:
Kan ik een argyle solo air ombouwen naar 2-step air of dual positon air? Of eventueel air u-turn uit een revelation?
Dus, gaat het en zo ja: Welk systeempje?
Grtjs
Eerst dacht ik aan een lyrik met dual position air, maar aangezien die dingen redelijk duur zijn en ik zoiets misschien niet eens nodig heb, dacht ik aan een Argyle.
Stevige vork, zou veel aan moeten kunnen. Als ik deze zou kopen zou het de solo air versie zijn van 140mm. Het enige jammere is dan dat er geen traveladjust opzit...
Mijn vraag is dus:
Kan ik een argyle solo air ombouwen naar 2-step air of dual positon air? Of eventueel air u-turn uit een revelation?
Dus, gaat het en zo ja: Welk systeempje?
Grtjs
Re: RS Argyle solo air naar 2-step/DP air
Argyle is een Tora met Maxle, dus dat kan helaas niet.
dikke bullshit...Wasmachineman NL schreef:Argyle is een Tora met Maxle, dus dat kan helaas niet.
Tora heeft stalen poten dus deze binnenwerken zijn heel anders...
Argyle is vergelijkbaar met een Pike.
Volgens mijn moet het binnenwerk van een Pike passen in een Argyle.
En volgens mij is er een Pike met air u-turn geweest dus dat zal je moeten hebben
maar ik ben er niet 100% zeker van
Je hebt dit dan al minimaal nodig:
www.mountainbikes.net/mtbikes/produkt.c ... &pnr=51191
www.mountainbikes.net/mtbikes/produkt.c ... &pnr=22323
www.mountainbikes.net/mtbikes/produkt.c ... &pnr=22368
kom je al op 100 euro met verzenden dus is ook prijzig (en durf nog steeds niet te zeggen of het 100& past)
www.mountainbikes.net/mtbikes/produkt.c ... &pnr=51191
www.mountainbikes.net/mtbikes/produkt.c ... &pnr=22323
www.mountainbikes.net/mtbikes/produkt.c ... &pnr=22368
kom je al op 100 euro met verzenden dus is ook prijzig (en durf nog steeds niet te zeggen of het 100& past)
Hm, dan heb ik het wss fout, Ze zeggen dat de Argyle het zelfde is als een Tora. [aldus mtbr]Smittie schreef:dikke bullshit...Wasmachineman NL schreef:Argyle is een Tora met Maxle, dus dat kan helaas niet.
En volgens mij is er een Pike met air u-turn geweest dus dat zal je moeten hebben
dan zijn die gasten harstikke dronken want een blinde zit die verschillen zelfs tussen een tora en een argyleWasmachineman NL schreef:Hm, dan heb ik het wss fout, Ze zeggen dat de Argyle het zelfde is als een Tora. [aldus mtbr]Smittie schreef:dikke bullshit...Wasmachineman NL schreef:Argyle is een Tora met Maxle, dus dat kan helaas niet.

Haha, da's idd wel waar :P Niet dta ik verwacht had dat het mtbr niveau hoger ligt dan datSmittie schreef:dan zijn die gasten harstikke dronken want een blinde zit die verschillen zelfs tussen een tora en een argyleWasmachineman NL schreef:Hm, dan heb ik het wss fout, Ze zeggen dat de Argyle het zelfde is als een Tora. [aldus mtbr]Smittie schreef: dikke bullshit...

-
Als de topicstarter intereesse heeft, hier ligt nog een zo goed als nieuwe 2-step air cartridge van een 2011 Lyrik. Ik heb hem net omgebouwd naar Solo Air omdat ik de 2-step functie nooit heb gebruikt.Smittie schreef:dan moet je maar net een lyrik 2 step air vinden.. in nederland kom ik ze niet vaak tegen