Boxxer lower legs buigen
Moderator:Beheerders
-
Sinds een kleine crash in les Gets is mijn vork krom. Ik heb vandaag de vork uit elkaar gehaald om te zien wat er precies krom is. Ik heb de stanchions eruit gehaald en deze zijn allebei nog recht. Mijn conclusie is dat de lower legs krom zijn (dit is ook duidelijk te zien aan de vork). Op het moment probeer ik de lower legs weer recht te buigen maar dit gaat niet zo makkelijk (ik heb nu dus alleen de lower legs aan de stanchions vast zitten en probeer de lower legs zo te buigen dat het hele zwikkie weer recht lijkt) Soms lijkt het te lukken maar dan wil de steekas niet door beide poten (wat dus betekent dat de lower legs nogsteeds zo krom als een hoepel zijn). Heeft iemand ervaring met rechtbuigen of is de enige goede oplossing lower legs of zijn er andere suggesties :p ik sta voor alles open!
-
-
Eerst maar op vakantie dan.. Bedankt voor de reacties!
Met alle respect maar zoals ik nu bezig ben kan ik die stanchions nooit krombuigen heb er enkel de lowers aan zitten maar verder niets dus buig nu alleen de mag lowers, maar ben het met jullie eens dat ik het op deze manier ook niet zal oplossen. Weten jullie een fatsoenlijke fietsenmaker oid waar ik terecht zou kunnen met een probleem als dit? Zoals witte reus het uitlegt kan ik daar dan gewoon alleen mn lowers droppen?
Met alle respect maar zoals ik nu bezig ben kan ik die stanchions nooit krombuigen heb er enkel de lowers aan zitten maar verder niets dus buig nu alleen de mag lowers, maar ben het met jullie eens dat ik het op deze manier ook niet zal oplossen. Weten jullie een fatsoenlijke fietsenmaker oid waar ik terecht zou kunnen met een probleem als dit? Zoals witte reus het uitlegt kan ik daar dan gewoon alleen mn lowers droppen?
-
Ik ga er van het gemak even vanuit dat je een <2009 Boxxer hebt, dus 32 mm poten? In dat geval, kan je hem eens contacten.
Overigens vraag ik me af of de lowers daadwerkelijk verbogen zullen zijn. Volgens mij zijn die dusdanig bros dat ze breken i.p.v. verbuigen. Weet je het zeker, of zit er intern iets niet goed meer?
Overigens vraag ik me af of de lowers daadwerkelijk verbogen zullen zijn. Volgens mij zijn die dusdanig bros dat ze breken i.p.v. verbuigen. Weet je het zeker, of zit er intern iets niet goed meer?
-