Hallo,
Ik ben al een tijdje aan het BMXen maar mijn BMX is veel te zwaar en als ik hoog spring
(1 m) dan hoor ik dat ik met mijn velg tegen de grond zit, de remmen werken ook helemaal niet meer, ik heb al geprobeerd de remmen te herstellen maar dit lukt niet.
Het model weet ik niet maar het lijkt op deze BMX: http://www.decathlon.be/NL/bmx-x-up-50929720/
Het is een model van 5 jaar geleden dus nu bestaat hij in een nieuwe uitvoering.
Omdat mijn BMX veel problemen heeft zou ik graag een nieuwe kopen of deze BMX vernieuwen met nieuwe onderdelen. Omdat ik niets ken van banden, frames enz... zou ik graag eens willen vragen of dit wel de moeite is om deze te vernieuwen en zo ja met welke onderdelen.
Als ik een nieuwe BMX zou kopen dan zou ik waarschijnlijk een wethepeople seed, arcade of justice kopen.
Alvast bedankt!
BMX?
Moderator:Beheerders
my 2cents:
Als je je decathlon fiets afgereden hebt investeer dan nu in iets beters..
Ik vind niet dat er wat mis is met Decathlon spullen want ze maken sporten toegankelijker voor veel mensen door hun lage prijzen maar als je na 5 jaar rijden nog steeds wil blijven BMX'en kan je wel zeggen dat je iets degelijker materiaal verdient
maar dat is slechts mijn nederige mening..
voorts: Ik heb net een freeride in elkaar gestoken zonder kennis what so ever...veel vragen, veel lezen en veel opzoeken en je komt er wel uit met wat hulp hier en daar
(thx flip)
Ik vind niet dat er wat mis is met Decathlon spullen want ze maken sporten toegankelijker voor veel mensen door hun lage prijzen maar als je na 5 jaar rijden nog steeds wil blijven BMX'en kan je wel zeggen dat je iets degelijker materiaal verdient

voorts: Ik heb net een freeride in elkaar gestoken zonder kennis what so ever...veel vragen, veel lezen en veel opzoeken en je komt er wel uit met wat hulp hier en daar

(thx flip)

-
alvast bedankt! :
Alvast bedankt!Atzerath schreef:my 2cents:
(thx flip)

BMX