Binnenwerk Boxxer
Moderator:Beheerders
Ik heb een 2003 boxxer race.Nu hangt aan m"n plafond in de schuur nog een getunede boxxer 151.Is het mogelijk om bepaalde onderdelen over te zetten zodat mijn 2003 boxxer een beetje ge-upgrade wordt?Het is uiteraard wel de bedoeling dat ik 7 "veerweg behoudt en niet de 151 mm van de 151
Re:Binnenwerk Boxxer
Onmogelijk....
De magnesium casting is heel anders. de gaten onderin je vork zijn veel groter en de passing is ook niet hetzelfde van je dempers. Dit gaat dus absoluut niet lukken.
Plus die dempers hebben maar een slag van 6" en jij wilt 7".. dus je hebt er niets aan.
Als ik jou was... zou ik naar een andere vork gaan uitkijken of hem helemaal laten bewerken bij TFT... Maar je vind ook al wel boxxers te koop die ervandaan komen.
Waarom geen 888 of iets anders?
De magnesium casting is heel anders. de gaten onderin je vork zijn veel groter en de passing is ook niet hetzelfde van je dempers. Dit gaat dus absoluut niet lukken.
Plus die dempers hebben maar een slag van 6" en jij wilt 7".. dus je hebt er niets aan.
Als ik jou was... zou ik naar een andere vork gaan uitkijken of hem helemaal laten bewerken bij TFT... Maar je vind ook al wel boxxers te koop die ervandaan komen.
Waarom geen 888 of iets anders?
Wat je wel kan doen.. is een upgrade set kopen om van die 6"151 naar een 7" 151 te gaan... Dan heb je een super vork.. en kun je die race gewoon weg doen
Zit ook aan een mojo set te denken,moet alleen even wachten tot m"n maat er weer is.Via hem bestellen gaat makkelijker.
Een 151 is evt. om te zetten naar 7", Tim Flooks kan dat evt., is met een BETD kit, krijg je oa nieuwe langere binnenpoten.