Hallo lui aangezien ik geen geld heb voor een nieuwe voorvork wil ik deze opknappen. Het is zo"n Judy SL met dubbele kroon. Zijn deze vorken makkelijk uit mekaar te halen en zijn er nog onderdelen waarvan het slim is om te vervangen? Kwil hem overigens matzwart maken ipv dat lelijke rood.
Alvast bedankt, Remon.
Rock Shox Demonteren...
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:Rock Shox Demonteren...
Check even op RockShox.com naar de service guide. Kun je zien hoe hij in elkaar zit en hoe hij je hem uit elkaar kunt halen. Als ie helemaal kaal is kun je hem spuiten lijkt me, al heb ik dat zelf nooit gedaan.
Succes
JJ
Succes
JJ
-
Oke bedankt. Ik kan er alleen niet helemaal uit wijs worden welke onderdelen te vervangen!?
Remon.
Remon.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Misschien een idee om het te laten doen? Het schijnt dat Agu tegenwoordig een Schitterende revicie afdeling heeft voor RockShox, dus laat je LBS hem daar even naartoe sturen voor revisie.
Zij kunnen je waarschijnlijk ook een indicatie geven wat dat moet gaan kosten. Dan worden lagers en andere noodzakelijke slijtage delen vervangen en kun je weer een tijdje vooruit.
Zij kunnen je waarschijnlijk ook een indicatie geven wat dat moet gaan kosten. Dan worden lagers en andere noodzakelijke slijtage delen vervangen en kun je weer een tijdje vooruit.
-
Sja ik weet al wat het kost en dat is 80euro en dat vind ik nogal aan de prijs voor de vork. Kzou ook liever een Marzzochi hebben maar het budget laat het ff niet toe. Als ik vroeger m"n Bomber wegbracht voor een revisie koste me dat 65 gulden....dacht dat het altijd :2 was maar de handelaar doet eerder x2...