Hayes
Moderator:Beheerders
Re:Hayes
Geen olie uitlaten. Je kan std. het aangrijppunt/slag bij Hayes niet regelen, die boutjes aan de binnenkant dienen om de afstand van stuur -> hendel te regelen. Da Bomb heeft CNC hendels waarmee je voordruk op de master cylinder kunt zetten, maar je kan ze alleen maar nog agressiever/sneller laten aangrijpen dan ze std. al doen. Maw, je kan de lengte van de slag regelen maar je kan die niet langer maken dan bij de gewone hendels, want de slag heeft te maken met de master cylinder.
Als de slag heel kort is geworden nadat je nieuwe blokken hebt gestoken zijn de pistons mss niet volledig teruggeduwd. Als dat niet lukt, dan pas proberen met de hendel rechtop, je expansievat openen (vijsje bij MAG en plastic pinnetje bij HFX9) en dan de pistons volledig openduwen. Zelf al wel gehad dat hij dan na een tijd moest ontlucht worden (zit dan blijkbaar iets te weinig olie in systeem).
Mss een optie zijn El Camino hendels waarmee je de progressiviteit zou kunnen regelen.
Hoop dat je hier wat aan hebt?
Als de slag heel kort is geworden nadat je nieuwe blokken hebt gestoken zijn de pistons mss niet volledig teruggeduwd. Als dat niet lukt, dan pas proberen met de hendel rechtop, je expansievat openen (vijsje bij MAG en plastic pinnetje bij HFX9) en dan de pistons volledig openduwen. Zelf al wel gehad dat hij dan na een tijd moest ontlucht worden (zit dan blijkbaar iets te weinig olie in systeem).
Mss een optie zijn El Camino hendels waarmee je de progressiviteit zou kunnen regelen.
Hoop dat je hier wat aan hebt?

Re:Hayes
Bedankt, ik had het nog niet gedaan, want het gaat eigenlijk maar om een kleine centimeter dat ik hem dichter bij het stuur wil hebben. Ik heb tegenwoordig ook de filosofie "if it ain"t broken, don"t fix it" met die Hayes, want als je der mee gaat kutten, gaat het vaak mis, is mijn ervaring...