Ik vraag me af of dit wat zal zijn!
TFTuning heeft natuurlijk een hele goede naam hoog te houden.
Ik heb zelf zo"n vermoeden dat mijn vork binnenkort richting Engeland gaat voor zowiezo een service en waarschijnlijk ook een PUSH behandeling:)
Het klinkt iig erg goed wat dat PUSH doet!
http://www.tftunedshox.com/fox/push.htm
TFTuning Fox PUSH service???
Moderator:Beheerders
Re:TFTuning Fox PUSH service???
Als je dat zo op Ridemonkey leest, moet dat super zijn... Het is fijn dat het nu meer bereikbaar is voor Europeanen!
Alleen spijtig dat Tim de us prijzen in dollar vertaald door even grote bedragen maar dan voor het makkelijk tellen in pond.
Maar denk dat mijn fox asap naar tim gaat voor die tuning (en de service natuurlijk)
greetz
bettes
Maar denk dat mijn fox asap naar tim gaat voor die tuning (en de service natuurlijk)
greetz
bettes
-
- Forumbeheerder
Enduro schreef:
Als je dat zo op Ridemonkey leest, moet dat super zijn... Het is fijn dat het nu meer bereikbaar is voor Europeanen!
de naam ridemonkey is wél goed gekozen.
want qua na-apen, en meehuilen kunnen ze er wel wat van.
Moet da eerst s zien
De vraag is wil je zo"n PUSH behandeling, volgens mij krijg je een wezenlijk andere vork terug.
Ik sprak laast iemand die een F80X had en die was daar niet zo te spreken over, vond hem niet goed aanspreken op kleinere oneffenheden, vond hem ook minder soepel als een Float en ging weer terug naar vork met lock out.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb een aantal testritten op een epic gemaakt en daar was ik nou niet dolenthiausiast over
Ik weet niet og je dit een beetje kan vergelijken....
ps TFT is wel goedkoper dan Sabma als het gaat om een normale service beurt, dit kost bij Sabma € 150,-......
dussssss©
Ik sprak laast iemand die een F80X had en die was daar niet zo te spreken over, vond hem niet goed aanspreken op kleinere oneffenheden, vond hem ook minder soepel als een Float en ging weer terug naar vork met lock out.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb een aantal testritten op een epic gemaakt en daar was ik nou niet dolenthiausiast over

Ik weet niet og je dit een beetje kan vergelijken....
ps TFT is wel goedkoper dan Sabma als het gaat om een normale service beurt, dit kost bij Sabma € 150,-......
dussssss©