Intense achterbrug...
Moderator:Beheerders
dude
stond me iets bij dat het hoofddraaipunt van een M1 los te halen is met een imbus 7.... vdaag gehaald, maar dies te klein, en een 8 is te groot? tussenmaat dus?
katze plons bf christiaan?
zane
stond me iets bij dat het hoofddraaipunt van een M1 los te halen is met een imbus 7.... vdaag gehaald, maar dies te klein, en een 8 is te groot? tussenmaat dus?
katze plons bf christiaan?
zane
Re:Intense achterbrug...
Misschien een engelse maat inbus... ??? Die zitten net tussen de metrische maten in!
Zijn bij de meeste goede ijzerhandels wel op voorraad dus op de fiets naar de shop zou ik zeggen!
mzzls Gemini
Zijn bij de meeste goede ijzerhandels wel op voorraad dus op de fiets naar de shop zou ik zeggen!
mzzls Gemini
@Zane, heb jij nog geen imbus SET?
8mm is het bij mij.
8mm is het bij mij.

njah, 8 past dus echt niet bij mij, en ja t gat is helemaal netjes schoon etc...
dus ik ga maar es zoeken naar 7.5...
zane
dus ik ga maar es zoeken naar 7.5...
zane
hoofdlager heb ik nog niet geprobeerd, maar de lagers bij de wentelaar
waren idd een amerikaanse maat ("99 type), "k was gewoon met de bike
naar een ijzerhandelaar geweest, die haalde een handje imbussen
ergens onder uit een stoffige bak en proberen maar; met succes

volgens mij zijn de lagers in de link bij mij gewoon type skate wieltjes zeg maar ;D
zane
zane
-
- Forumbeheerder
bij mij ging dat met een Facom stuff. Heb je geen inbussen met een ronde kop aan de achterkant? Die durven wel makkelijker te passen.
Lagers: standaard SKF of FAG gaat er vlotjes in. Origineel zijn t er met stalen afdichting. Heb er toch rubberen in gestoken.
Lagers: standaard SKF of FAG gaat er vlotjes in. Origineel zijn t er met stalen afdichting. Heb er toch rubberen in gestoken.
kan t niet zijn dat er teveel lak ofzo zit?
imbussen met ronde kop heb ik idd, wiha.. met rubberen ringetje in de ronde kop om grip te hebben op bouten ipv magnetisch, want dat trekt troep aan (jaja..)
zane
imbussen met ronde kop heb ik idd, wiha.. met rubberen ringetje in de ronde kop om grip te hebben op bouten ipv magnetisch, want dat trekt troep aan (jaja..)
zane