Re:a-head plug
Moderator:Beheerders
ik heb een bike waar een gewone stuurpen inzit graag wil ik een a-head set opmonteren van bv bbb met instelbare stem. Heb iemand hier ervanring mee is het merk bbb goed of kan ik beter voor een ander merk gaan
francois ???
francois ???
francois otto schreef:
ik heb een bike waar een gewone stuurpen inzit graag wil ik een a-head set opmonteren van bv bbb met instelbare stem. Heb iemand hier ervanring mee is het merk bbb goed of kan ik beter voor een ander merk gaan
francois ???
Ik heb een bike waar een gewone stuurpen in zit en wil daar graag een a-headset op monteren, zoals bijvoorbeeld van BBB met instelbare stem. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het merk BBB goed of kan ik beter voor een ander merk gaan?
Francois ???
(het is inderdaad in je teksten terug te zien dat je niet zeker van jezelf bent..., m.a.w. ABN graag op dit forum)
We worden niet veel wijzer van wat je vraag is. Dus als je het wat duidelijker uitlegt kunnen we je misschien helpen

Ik denk, dat hij nu zo"n draadbalhoofd heeft, of hij dan een ahead adapter kan monteren (ja, dat kan, maar of dat de boel er steviger op maakt is iets anders) en of hij daar dan bijvoorbeeld een verstelbare ahead stuurpen op kan monteren, ja, dat kan dus ook.
-
ik had toch wel wat beter ABN verwacht van een kerel van 32 :"( :-[
gaat het hier om nederlands of om de vragen ipv dat gezeur over mijn bericht kunnen jullie beter iemand helpen die pas start.
JAMMER HOOR
JAMMER HOOR
Het is veel gemakkelijker om je te helpen als je in een verstaanbare taal schrijft en goed omschrijft wat je precies wil weten.
Volgens mij is hij op zoek naar dit onderdeel:

Zo kan ie wel een (instelbare) a-head stuurpen gebruiken!
En dan wil hij zo"n stuurpen monteren:

Dit zijn de BBB varianten! zijn er nog meer merken/varianten?
Is volgens mij nix mis mee met BBB.
Suc6 met je probleem! ik hoop dat je hier wat aan hebt!
grtz

Zo kan ie wel een (instelbare) a-head stuurpen gebruiken!
En dan wil hij zo"n stuurpen monteren:

Dit zijn de BBB varianten! zijn er nog meer merken/varianten?
Is volgens mij nix mis mee met BBB.
Suc6 met je probleem! ik hoop dat je hier wat aan hebt!
grtz
dit zijn inderdaad de onderdelen waar ik het over heb ik wilde gewoon weten of dit goed spul was
bedankt voor de info
bedankt voor de info

-
dat onderdeel waarmee je een gewone aheadstuurpen kunt gebruiken is zeer goed
met verstelbare stuurpennen slechte ervaringen
na een tijdje heel veel spelling die er niet af te krijgen is
ik zou dus er een gewone aheadstuurpen opzetten
met verstelbare stuurpennen slechte ervaringen
na een tijdje heel veel spelling die er niet af te krijgen is
ik zou dus er een gewone aheadstuurpen opzetten
aheadstuurpen werk prima
francois otto schreef:
gaat het hier om nederlands of om de vragen ipv dat gezeur over mijn bericht kunnen jullie beter iemand helpen die pas start.
JAMMER HOOR
Nee jij bent jammer, op dit forum zul je je maar moeten aanpassen, anders exit...
he he wat is het probleem met jou. volgens mij wordt jij veel gepest op school of niet soms.
Hou dit een beetje prof. aub.
en zit niet zo te jammeren
relax man ;D ;D ;D
relax man ;D ;D ;D
-
Ruben, terug in je mand. ;D
bbb lijkt me prima spul alleen ik zou niet voor een verstelbare nok gaan, daar heb je immers nix aan aangezien je plug al verstelbaar is omdat je gewoon een ouderwets balhoofdstel hebt.
bbb lijkt me prima spul alleen ik zou niet voor een verstelbare nok gaan, daar heb je immers nix aan aangezien je plug al verstelbaar is omdat je gewoon een ouderwets balhoofdstel hebt.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Hee Francois,francois otto schreef: he he wat is het probleem met jou. volgens mij wordt jij veel gepest op school of niet soms.
relax man ;D ;D ;D
Administrator: Starter van het forum, en hoofd beheerder!
dat je het weet.
Rinse
-
lekker bezig allemaal... laten we vooral de beginnende biker hier al afzeiken.. dus nu kappen met dat gezeik en geef die gozer gewoon goed advies.. ontopic dus