Gekraak...
Moderator:Beheerders
Als ik op mijn bighit DH rijd en ik ga rechtstaan op de pedalen om eens flink bij te trappen, dan begint er iets te kraken ??? Het is niet mijn bottom bracket, die heb ik al gecontroleerd, cranks zijn het ook niet. Kan het zijn dat de lagers van mijn Aircorp pedalen op zijn?
Greetz,
Animine
Greetz,
Animine
-
Re:Gekraak...
dat zou kunnen, ik heb het ook bij mijn dmr V12 pedalen de laatste tijd. maar voor mij hinderd het de manier van rijden niet dus laat ik het gewoon zo

Zal ze eens helemaal uit elkaar halen en schoonmaken, heb ondertussen gevonden dat alles als spare parts kan bestellen. Heb eventueel nog een set DMR V8 pedalen liggen moest het probleem niet opgelost raken...
Greetz,
Animine
Greetz,
Animine
Weet je zeker dat het van daar beneden afkomt?
Ik heb me namelijk ook al eens flink de pleures gezocht, bleek er geen vet tussen stuur en stuurpen zitten, en dat kraakte... :-X
Tis alleen maar een tip...
Ik heb me namelijk ook al eens flink de pleures gezocht, bleek er geen vet tussen stuur en stuurpen zitten, en dat kraakte... :-X
Tis alleen maar een tip...
Aha nog niet aan gedacht, fiets moet toch uit elkaar voor groot onderhoud, zal er eens naar kijken. Thanks for the tip!
Greetz,
Animine
Greetz,
Animine
lagers van de achterbrug???
dusssss©
dusssss©
Nope niet de lagers, die zijn allemaal nieuw en gecontroleerd.
Greetz,
Animine
Greetz,
Animine
Gekraak?? Mijn kanondaal Raven1+1kraakte in 2001ook. Een halfjaar lang totdat ik in Tsjechie zag dat er een scheur in het balhoofd zat van 5 cm lang >:( >:( >:(.
:"(

-
Kettingbladbouten? Je pad van je achterderailleur ?
Ik heb zelf ook gekraak gehad op plaatsen waar je het eigenlijk niet verwacht.
Ik heb zelf ook gekraak gehad op plaatsen waar je het eigenlijk niet verwacht.
Denk dat ik net het probleem verholpen heb, pedalen gedemonteerd, zat niets vet meer in de body ervan, volledig schoongemaakt en alles weer flink ingevet. Straks proberen, denk niet dat mijn vriendin het leuk vind als ik op dit uur door de woonkamer begin te fietsen ;D
Greetz,
Animine (last van insomnia...)
Greetz,
Animine (last van insomnia...)
-
ik zal de mijne ook eens uitkuisen.
geen last van insomnia terwijl het ook laat is
geen last van insomnia terwijl het ook laat is
Damn, probleem dus niet verholpen... het waren niet de pedalen, denk dat het mijn chainguide is of toch mijn bottombracket. Toch het hele zootje nog maar eens losmaken en checken...
Greetz,
Animine
Greetz,
Animine