FSA Platinum + Truvativ Stylo SL klote combinatie?
Moderator:Beheerders
-
Hey, ik heb deze combinatie dus. Nu word ik echt helemaal scheitziek van de BB bouten, deze flikkeren er om de 2 km uit :-X
Waarom is dit in godsnaam? Hoe hard ik ze ook aandraai, ze blijven er uit komen.
De bouten en de BB zijn licht ingevet, ISIS gedeeltje ook, meer is er niet aan gedaan. Kan ik natuurlijk wel locktite gebruiken, maar dan krijg ik strax de bout er niet meer uit, dan draai ik hem rond in de binnenkant.
Wie weet wat te doen?
Danku!
Waarom is dit in godsnaam? Hoe hard ik ze ook aandraai, ze blijven er uit komen.
De bouten en de BB zijn licht ingevet, ISIS gedeeltje ook, meer is er niet aan gedaan. Kan ik natuurlijk wel locktite gebruiken, maar dan krijg ik strax de bout er niet meer uit, dan draai ik hem rond in de binnenkant.
Wie weet wat te doen?
Danku!
-
Re:FSA Platinum + Truvativ Stylo SL klote combinatie?
mijn maat is die bout bout kwijtgeraakt, ook met een fsa BB , nu is hij ze kwijt, en god weet welke oplossing er is...
-
eh, nieuwe langere bouten kopen?
-
je hebt verschillende soorten locktite die ervoor zorgt dat je hem met alleen verwarmen ooit nog los krijg of lockfrist of hoe het ook heet die hem alleen borgt als je die doet dan heb je echt geen problemen ermee ::)
-
ja, dan moet je het verhitten tot 100 graaien. Nu heeft alu een smeltpunt van 900graden, das het punt niet, maar wat gaat mijn lak daar van zeggen? :-X
-
Abuse that Sl*t schreef:
je hebt verschillende soorten locktite die ervoor zorgt dat je hem met alleen verwarmen ooit nog los krijg of lockfrist of hoe het ook heet die hem alleen borgt als je die doet dan heb je echt geen problemen ermee ::)
Het moet gewoon ZONDER locktite werken!

V.
IDD, maar mét het juiste moment!.....
Erikje
Erikje
-
baquelappe schreef:
ja, dan moet je het verhitten tot 100 graaien. Nu heeft alu een smeltpunt van 900graden, das het punt niet, maar wat gaat mijn lak daar van zeggen? :-X
ja, die locktite om te zorgen dat ie nooit meer los komt die om hem te borgen kun je zo weer los draaien zonder verwarmen of wat dan ook!

maar je hebt gelijk moet gewoon zonder kunnen
-
precies, ik vind het gewoon vreemd. Met m"n el cheapo suntour 4kante as en suntour crankset had ik daar nooit last van, nu een wat prijzige spullen en HOPPA, gaat meteen weer fout.
Wat maakt die bout nu zo, dat ie er uit eigen krachten (of van iets anders?) er uit komt zetten ???
Wat maakt die bout nu zo, dat ie er uit eigen krachten (of van iets anders?) er uit komt zetten ???
-
Weet iemand welke maat BB er in m"n ATX moet?
Kon die ik nu heb toevallig woor nop krijgen van iemand, maar heb werkelijk geen idee welke maat het is. Deze paste per toeval
Ik ga dus gewoon nen nieuwe halen, lekkere dure, als dan evengoed de bout er uit flikkerd, klaag ik ze aan >:( ;D
Kon die ik nu heb toevallig woor nop krijgen van iemand, maar heb werkelijk geen idee welke maat het is. Deze paste per toeval

Ik ga dus gewoon nen nieuwe halen, lekkere dure, als dan evengoed de bout er uit flikkerd, klaag ik ze aan >:( ;D
als ze losgaan, waarom geen locktite???? Lijkt erop dat ze nog niet vast genoeg zitten. Of anders haarlak ofzo, iets minder sterk
-
Das wel nen goede oplossing maar WAAROM wil die bout nie vast? Daar moet toch een logische verklaring voor zijn? Die bout is er om de crank vast te zetten op de BB, maar dat doet ie niet. En de vraag is WAAROM deze dat niet doet.
Maargoed, sluit dit topic maar, ik heb al een nieuwe besteld. Nen HELE DURE!!! ;D
Maargoed, sluit dit topic maar, ik heb al een nieuwe besteld. Nen HELE DURE!!! ;D