roco tst r kapot?

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
KewlCow
roco tst r kapot?

Bericht door KewlCow » vr sep 13, 2013 1:34 pm

hallo,

ik heb een marzocchi roco tst r 2009 demper, maar toen ik er een andere veer in wou doen is de rebound knop afgebroken. weet iemand of je ergens een nieuwe kan krijgen? ik kan op internet namelijk niks vinden ;o

en werkt de demper uberhaupt nog wel zonder het rebound knopje?

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » vr sep 13, 2013 2:27 pm

Denk dat ie wel gewoon werkt maar alleen blijft ie op de laatst ingestelde stand staan of hij moet intern ook kapot zijn.? Maar ik zou t ff proberen via Marzo zelf of TFT oid succes!
What goes up must come down(hill)

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » vr sep 13, 2013 2:28 pm

Grrr dubbel
What goes up must come down(hill)

KewlCow

Bericht door KewlCow » vr sep 13, 2013 2:45 pm

okay dankjewel!
hij is gelukkig niet intern kapot maar hij blijft inderdaad op de laatst ingestelde stand staan, hij blijft nu op zijn plek omdat ik er een tie-ripje omheen heb gedaan. Ik heb marzocchi gemaild of ze nieuwe konden leveren. Dus nu maar afwachten, en als dat niet lukt dan zoek ik nog wel even verder.

Technicks
Contacteer:

Bericht door Technicks » vr sep 13, 2013 10:34 pm

Misschien is het nu anders maar mailtjes sturen naar Marzocchi heb ik ook wel eens gedaan en heeft tot op de dag van vandaag niemand op gereageerd. Je zou ook naar je lbs kunnen gaan en vragen of ze het kunnen bestellen bij Cosmic Sports.
“You don't stop having fun because you get old,you get old because you stop having fun!â€￾

Plaats reactie