Ik was aan het fietsen met mn bike, en toen we wilde stoppen merkte ik dat mijn achterrem helemaal niet meer reageerde, hoorde eerder al een vreemd geluid..
Mijn achterrem adapter was losgesprongen , dus hij zat nog maar aan 1 schroefje vast.
Ik zette mijn bike op zijn kop en haal mijn wiel eruit, draai mn adapter handvast en wil mijn wiel er weer inzetten om weg te komen, maar blokjes zitten zo strak tegen elkaar dat mn schijf er niet tussen kan, heb al met een schroevedraaier er in zitten wroeten, maar ze springen steeds terug.
Ga er niet veel meer aan doen, want ben niet de handigste.
Gebeurde na een jump, toen merkte ik het pas.
Magura gustav M remmen.
Moet het gebleed worden of is het wat anders?
Remklauw blijft dicht zitten
Moderator:Beheerders
laat ik wel aan de shop over, ik ben een sloper :P
toch bedankt !
het zou kunnen dat ik dat deed, Mn adapter was dus losgeschoten en zat niet meer op mn schijf, dus reageerde mn rem niet meer en ik bleef in mn hendel knijpen, niet wetende wat het probleem zou kunnen zijn. mn vriend viel op dat mn adapter kaarsrecht omhoog stond met de bouten haast ontschroeft, Hoe de f..?
dus ja, dat zal het wel zijn geweest
toch bedankt !
het zou kunnen dat ik dat deed, Mn adapter was dus losgeschoten en zat niet meer op mn schijf, dus reageerde mn rem niet meer en ik bleef in mn hendel knijpen, niet wetende wat het probleem zou kunnen zijn. mn vriend viel op dat mn adapter kaarsrecht omhoog stond met de bouten haast ontschroeft, Hoe de f..?
dus ja, dat zal het wel zijn geweest