Hallo iedereen,
even een vraag:
ik heb een Banshee, lompe dirt/bmx-achtige fiets met een achter as van 10mm.
die de asmoeren zouden voor het mooi wel eens vervangen kunnen worden (draad is nog goed maar de borg-kant is helemaal stuk gedaaid en verwrongen etc).
geldt hier: gewoon ff 2 moeren bij de Gamma (oid) halen of hebben duurdere wielsets ook echt een speciale kwaliteit moeren en draai ik " goedkope rommel" snel kapot?
er zaten natuurlijk moeren bij het wiel toen ik hem kocht en het was een set van 250 euro.
en, als gewone moeren niet van voldoende kwaliteit zijn, waar koop ik dan eens 2 goede kwaliteit 10 mm asmoeren?
Thanx!
is een gewone Gamma 10mm moer sterk genoeg voor een dirtbike
Moderator:Beheerders
Re: is een gewone Gamma 10mm moer sterk genoeg voor een dirt
kun je schudden, achterasmoeren hebben fijne metrische draad of een rare inchmaat, ga je echt niet vinden in de bouwmarktJGD schreef:Hallo iedereen,
even een vraag:
ik heb een Banshee, lompe dirt/bmx-achtige fiets met een achter as van 10mm.
die de asmoeren zouden voor het mooi wel eens vervangen kunnen worden (draad is nog goed maar de borg-kant is helemaal stuk gedaaid en verwrongen etc).
geldt hier: gewoon ff 2 moeren bij de Gamma (oid) halen of hebben duurdere wielsets ook echt een speciale kwaliteit moeren en draai ik " goedkope rommel" snel kapot?
er zaten natuurlijk moeren bij het wiel toen ik hem kocht en het was een set van 250 euro.
en, als gewone moeren niet van voldoende kwaliteit zijn, waar koop ik dan eens 2 goede kwaliteit 10 mm asmoeren?
Thanx!
/Marten
- didadunlop