regelen van vork Marzocchi 66 RC3 evo - help!

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Alberic
regelen van vork Marzocchi 66 RC3 evo - help!

Bericht door Alberic » zo jan 15, 2012 11:35 am

Hoi

Ik heb net een bike gekocht met een Marzocchi 66 RC3 evo erop. Onze fietsenmaker heeft er zowat overal aan gedraaid en dus ook ontregeld. Ik zou die dus volledig willen regelen naar mijn gewicht enz...

Vreemd vind ik op de website van Marzocchi zelf geen informatie hoe je een vork moet regelen volgens je gewicht en zo... (wel gewoon een technische fiche...)

Kan er iemand mij hierbij helpen??

Alvast bedankt voor jullie inbreng!

See you on trail!! :D :D

grtz

Al

aappii

Bericht door aappii » zo jan 15, 2012 2:47 pm

wat bij mij heel erg heeft geholpen bij het instellen van mijn marz 888 rc2x was om op google te zoeken naar tuning tips. dus in jouw geval wordt dat marzocchi 66 rc3 evo bouwjaar en dan tuning tips.
je komt dan op engelse en amerikaanse fora waar vaak een begin setting wordt geadviseerd.
let wel op dat deze settings zeer persoonlijk zijn. en het geen wat iemand anders dus lekker vind rijden, hoeft niet per se te werken voor jou.

Alberic

Bericht door Alberic » zo jan 15, 2012 3:02 pm

Thanks
k' ga eens googelen.... :)

aappii schreef:wat bij mij heel erg heeft geholpen bij het instellen van mijn marz 888 rc2x was om op google te zoeken naar tuning tips. dus in jouw geval wordt dat marzocchi 66 rc3 evo bouwjaar en dan tuning tips.
je komt dan op engelse en amerikaanse fora waar vaak een begin setting wordt geadviseerd.
let wel op dat deze settings zeer persoonlijk zijn. en het geen wat iemand anders dus lekker vind rijden, hoeft niet per se te werken voor jou.

Plaats reactie