Bij mijn vaste winkel deze week binnengelopen en mijn verhaal gedaan: heb een mooie retro GT frameset op marktplaats gekocht en opgebouwd. Enkele malen wezen rijden ermee. Vervolgens rugpijn als nooit te voren

Na lang denken besloten dit project dus te verkopen.
Mooiste dag van mijn leven:
De kerstman is dit jaar erg vroeg geweest. Kreeg een schitterend aanbod om in 1 koop titanium frame, Crossmax SLR wheels en Manitou R7 vork (allemaal nieuw) voor een erg mooie prijs te kopen. Heb dus na 15 jaar dromen uiteindelijk mijn droomframe kunnen kopen. Een echt titanium frame, ook nog eens made in Holland: een Van Nicholas Zion

Dus vandaag alle parts opgehaald en beginnen inelkaar te zetten.
stom stommer dom uberdom:
Eerst een half uur zitten kwijlen bij het frame...vervolgens King balhoofd erin geperst. So far so good...
Toen vork op lengte maken. Oh shit, de telefoon gaat. Bladiebla bla bla. En zagen maar, die in die buis van de voorvork. Hmm.... ziet er wel erg kort uit he. Compleet in gedachte verzonken heb ik de bovenbuis van de voorvork veel te kort gemaakt: 14 cm. Vreselijke denkfout gemaakt omdat ik ff afgeleid was.
Tja, daar sta ik nu: droomframe en redelijke set parts en en verkl*te vork

Dus mensen....nog tips voor de vork? Kan ik er nog iets mee doen? Heb al gebeld met mijn fietsenzaak. Enige optie was de volledige kroon en stuurbuis te vervangen. Kosten: zo'n slordige 220 euro.
Alle hulp, suggesties, ideeen zijn welkom !!!
Ik heb zolang een oudere zwarte SID erin gezet, zodat ik het frame toch verder kan afbouwen en eindelijk erop kan rijden!
groeten,
Sven